Espen Jansen Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Løp for lyset når Mirror's Edge møter Dead Island. Les hele saken Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Synes dette ser meget bra ut. Mer min type zombiespill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Synes det så ganske bra ut til å være tidlig i utviklinga. Skal legge dette spillet i lista mi der jeg har alt det som ser interessant ut Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Denne sniktitten har jeg store problemer med å tolke. For meg virker spillet/konseptet veldig lovende, men jeg forstår ikke anmelders beskrivelse av noe han tydeligvis oppfatter som negativt, nemlig at man iblant stopper opp fordi man blir hindret av zombier rundt et hjørne, eller man løper i en vegg man ikke forutså(blindgate?) Hva i all verden hadde forfatter ventet av et åpen-verden spill, med noe som ser ut til å være dynamisk/"emergent" gameplay? Det er uunngåelig at man i et slikt spill vil oppleve uventede "rykk og napp," og det er sågar også meningen for å høyne pulsen og frykten for ikke å overleve/slippe unna. Konklusjon: Denne sniktitten ga fryktelig liten mening, i hvert fall i forhold til sjanger. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Nice! Likte Dead Island godt, så dette kan bli bedre! Lenke til kommentar
Kaasor Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Dette er zombie-spillet jeg har ventet på! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Dead Island skuffet enormt, så gidder ikke ha spesielt store forventninger til dette. I beste fall overrasker det positivt. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Håper dette blir bedre enn dead island.... Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ser grafisk ganske tiltrekkende ut. Håper det får bra story og gameplay også. Dead Island var stemningsfullt og engasjerende i starten, men ble fort kjedelig i lengden med middelmådig story. Lenke til kommentar
GamernG50 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg fikk nesten litt lyst på Xbox for Dead Rising 3, men utover i presentasjonen hvor de viste artilerri eller hva det nå var mistet jeg kjapt lysten... Dying Light virker derimot enda bedre! Gjett om jeg kommer til å "kose" meg med dette! 29. November og 2014 ble plutselig så langt unna. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 12 Minutes of Dying Light Gameplay: Lenke til kommentar
ATCollider Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ser knallbra ut. Håper bare ikke zombiene scalerer sammen med deg slik som i dead island. Kjedelig å lage noen utrolige våpen som knapt lager en ripe i zombiene du møter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ble litt imponert over den 12 minutter lange gameplay videoen, som visstnok var på pre-alpha stadiet (samme versjon som forfatter prøvde?), og det såg virkelig godt ut! Håper det får den finpussen spillet trenger for og så imponere heftig når det omsider blir sluppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå