Kurt Lekanger Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Klarte ikke å få inn mer enn litt over en tredjedel av pengene de trengte for å realisere prosjektet.Ubuntu-mobilen kommer ikke likevel Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Fanstastisk innsamlingsrekord. Tydelig at mange vil ha denne, men dere har faktisk glemt å nevne en av de tre rekordene: Største innsamlingsbeløp i løpet av 24 timer: hele 3,77 millioner dollar om jeg ikke husker feil. Jeg gleder meg bare vilt til de kjente produsentene er forsikret om at Ubuntu touch er noe å satse på og lanserer modeller. Det skal bli herlig å slippe unna googles overvåkning, reklame og mas i Android. (Android-delen tviler jeg på at jeg gidder å bruke til annet enn "uunnværlige" apper) Endret 22. august 2013 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Synd — etter en vurdering valgte jeg å avstå selv ettersom jeg nylig har adoptert WP8 og ikke trenger noe nytt samtidig som jeg har ønsket meg synergien med WP8, Surface og ordinær Windows 8.Men det fristet veldig, og jeg håper de får til noe en annen gang! Endret 22. august 2013 av Autodidact Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Melding fra Mark Shuttleworth Utdrag: Thousands of you clearly want to own an Ubuntu phone and believe in our vision of convergence, and rest assured you won’t have much longer to wait. All of the support and publicity has continued to drive our discussions with some major manufacturers, and we have many of the world’s biggest mobile networks already signed up to the Ubuntu Carrier Advisory Group. They’ll have been watching this global discussion of Ubuntu and the need for innovation very closely indeed. Watch this space! As for crowdfunding, we believe it’s a great way to give consumers a voice and to push for more innovation and transparency in the mobile industry. And who knows, perhaps one day we’ll take everything we’ve learned from this campaign -- achievements and mistakes -- and try it all over again. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 "Vi fikk inn 12 809 906 millioner dollar".. $12.809.906.000.000 var altså ikke nok? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Hehe, drøyt 18 oljefond var ikke nok. De krevde 47 oljefond. Det er viktig å ha høye ambisjoner, men her har de kanskje tatt litt for mye møllers tran. Drøyt 2,5 telefon a 695 dollar på hver eneste verdensborger var ikke nok. De krevde 6,4 telefoner per verdensborger for å sette i gang prosjektet. Det er nok en million for mye i den setningen ja. Endret 22. august 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg tror ikke det er det siste vi ser av Ubuntu Edge likevel. Spec-en i seg selv var grunn nok i mine øyne! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Så snart Ubuntu har befestet sin stilling som det dominerende OS'et på desktop, laptop og tablet, vil det kun være et tidsspørsmål før dominansen også er utvidet til å gjelde smartphone-segmentet. Mark my words. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Vil de tilby Ubuntu på mobil uten Android-delen integrert? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Ja. Canonical vil tilby både Ubuntu for Android og ren Ubuntu touch. http://en.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_Touch http://en.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_for_Android Endret 22. august 2013 av Simen1 Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Fanstastisk innsamlingsrekord. Vel, til tross for rapportering fra nettmedia om at det er en rekord, er det ikke det. For det første er innsamlingen avbrutt fordi den ikke fikk samlet inn nok penger, og for det andre har f.eks. Star Citizen samlet inn mer penger med over 15 millioner dollar - så langt. Lenke til kommentar
Felon Musk Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Så snart Ubuntu har befestet sin stilling som det dominerende OS'et på desktop, laptop og tablet, vil det kun være et tidsspørsmål før dominansen også er utvidet til å gjelde smartphone-segmentet. Mark my words. Kan ikke se at noe av det der skjer med det første. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Prognatus: Det var jeg ikke klar over. Det er mulig det er noe med små skrift som har forsvunnet fra påstanden. "rekord på indiegogo" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg