Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Razer Arctosa - bokstaven Q blir skrevet uten berøring av tastaturet

Anbefalte innlegg

Jeg har et Razer Arctosa tastatur.

Problemet mitt er som følger:

Ved tilfeldige tidspunkt blir bokstaven "q" skrevet uten at jeg berører tastaturet". Som regel skrives mange "q"-er etter hverandre, akkurat som jeg holder inne knappen. (qqqqqqq)

Jeg har prøvd å bruke tastaturdrivere fra CDen som fulgte med, drivere fra Razer sine nettsider og driverene som Windows automatisk bruker.

I tillegg har jeg prøvd å koble tastaturet til ulike USB porter.

Jeg har også tatt ut Q-knappen for å sjekke om det er noe gale med denne.

Problemet skjer litt skjeldnere etter jeg byttet USB port og tok Q-knappet av og satt den på igjen, men det skjer fremdeles så ofte at det er et problem.

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ikke forundre meg om det er en generell feil med selve tastaturet. Har veldig dårlig erfaring når det kommer til Razer og tastatur. Selv hadde et Razer Lycosa som er omtrent likt det du har og jeg slet veldig med dette, kontrollpanelet skrudde musikk av og på automatisk (veldig irriterende når jeg lå og sov), plutselig sluttet noen av knappene og fungere så da måtte jeg bare koble tastaturet inn og ut så var det i orden igjen. I tillegg til at tastaturet plutselig skrev fler av samme bokstav helt uten videre som du sliter med nå..

Leste på flere forumer at de fleste Lycosa tastatur slet med det jeg nevner hvis ikke alle. Har aldri lest noe om Arctosa, men som sagt forundrer det meg ikke om det er akkurat samme tulle med det som Lycosa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...