the_ruthless Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg hadde klistra en på traktoren med en eneste gang! Det var da en glimrende parkering på gangvei Tusen takk! I vinter "dobbeltparkerte" jeg i snøhaugen ved siden av en splitterny Mercedes. (Men rent seriøst, det der var utenfor min forrige skole, en ganske liten en, og der syns alle det bare var sjarm og ingen brukte gangfeltet uansett.) Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det hadde vært dritfett med en hw-logo i bakruta ja Casebage hadde også vært genialt... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Tenk på oss som ikke har bil 'a. ( Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Tenk på oss som ikke har bil 'a. ( Sett den på sekken og skryt over hvor 1337 du er på hw.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hadde vært anda kulere med custom-stickers: "Kenny000 @ HW.no" Tror du glemte et par bokstaver: Kenny n000p@ HW.no var kanskje riktig ? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tenk på oss som ikke har bil 'a. ( Du kan ha den på sykkelen..? (Eller traktor, slik som meg? ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tenk på oss som ikke har bil 'a. ( Du kan ha den på sykkelen..? (Eller traktor, slik som meg? ) Halloen, så lenge du er i Narvik kan du jo ha den på mantaen. (Alle i Narvik har manta) DrE Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Halloen, så lenge du er i Narvik kan du jo ha den på mantaen. (Alle i Narvik har manta) DrE Trodde alle i Narvik hadde Golf (den ene i grellere farger enn den andre), men hva vet vel jeg? Er bare tilflytta, og flytter herfra til sommer'n. (Om jeg tar sertifikatet og skal ha bil, så blir det vel en gammel SAAB...) Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 For min del kjører jeg Mondeo - og jeg er innfødt Narviking... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nei men alle i Narvik har iallefall morsan og farsan Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Ikke se på meg, jeg er bare tilflytta! :o Dessuten går det vel mer i kebabtraller og skoesker på hjul her (jfr bmw og golf) enn det egentlig går i manta. Menneh, hw.no casebadge sier jeg ikke neitakk til. Har hverken bil eller skolesekk verdig en hw.no logo. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Jeg vil feste en paa mamma... Haaper hw.no kan starte med no saant no. Hadde jo tjent litt spenn ogsaa... Jocke Lenke til kommentar
EC Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nei men alle i Narvik har iallefall morsan og farsan ... & "lok". Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Nei men alle i Narvik har iallefall morsan og farsan Det har vi på andre sida av fjorden (ofotfjorden) også! hehe. DrErling (nordlenning ja) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Tja gikk på fagskolen der borte i 2 år,hadde forresten orførern deres som norsk/eng lerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå