OgnOmm Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Vet ikke om dette er blitt tatt opp før, men jeg prøver meg uansett.. Kjørte hjem fra hytta i dag, og ble liggende bak en bil med slik p4 reklame baki, og tenkte "hmmm.. enda en f1 fan" Og tenkte så at det hadde vært fint med et lite klistremerke eller lignende med HW.no. Jeg kunne hvertfall hatt et slik lite klistremerke i gakruta mi. Så kunne vi HW.no folk kjenne hverandre igjen på veien.. Må ikke være stickers da.. men det var det jeg kom på da jeg så den p4 greia.. Bare en tanke... Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Vet ikke om dette er blitt tatt opp før, men jeg prøver meg uansett.. Kjørte hjem fra hytta i dag, og ble liggende bak en bil med slik p4 reklame baki, og tenkte "hmmm.. enda en f1 fan" Og tenkte så at det hadde vært fint med et lite klistremerke eller lignende med HW.no. Jeg kunne hvertfall hatt et slik lite klistremerke i gakruta mi. Så kunne vi HW.no folk kjenne hverandre igjen på veien.. Må ikke være stickers da.. men det var det jeg kom på da jeg så den p4 greia.. Bare en tanke... I'm In Så lenge det ikke blir til at man lager alter med Hw.no på så :wink: Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 hehe... forgude HW ja.. det hadde vært noe... Ok har jo t-skjorter, hw har bilrute-stickers og alter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det hadde vært tøft! Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jepp hw.no kunne ha fått seg en avtale med microplex slik som overklokking.no har. Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 I [hjerte] hw bumpersticker Lenke til kommentar
fredde Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 En sticker med hw logo av litt mindre størrelse hadde ihvertfall fått plass på min bil Tøft å se et slik merke når du er ute å reiser i en fremmed by da, å så spørre lissom er du aktiv på hw eller ? "Jasså du er det ja" Nicket ditt da ? "Romlebasse ja :-)" Det var deg som anbefalte meg å fylle hele kabinettet med byggskum mot støy det ? "Ja stemmer det" ... bank, juling, spark, bit... hehehe kanskje ett litt vilt senario Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Jaggu!! Et lite vindu's-sticker med linje under til nick. Hadde jo vært gromt da! Møtt en eller annen på parkerinsplass da.. Eller enda bedre.. krasja med en annen fra HW Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hadde vært anda kulere med custom-stickers: "Kenny000 @ HW.no" Lenke til kommentar
HEE Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jepp kult om dette hadde blitt en realitet Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ville vært drittfett det ja Er stolt som et lite guttebarn når jeg bruker Overklokking.no skjorta mi i gymtimene Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jepp kult om dette hadde blitt en realitet Er jo egentlig ingen som hindrer dette å bli realitet...Noen må bare starte! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 jepp kult om dette hadde blitt en realitet Er jo egentlig ingen som hindrer dette å bli realitet...Noen må bare starte! En jeg kjenner godt jobbet i reklamebyrå, men slutta for to dager siden.. hadde han fortsatt jobbet der, kunne jeg prata med han... Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hadde ikke våre feil med slik nei Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hadde vært anda kulere med custom-stickers: "Kenny000 @ HW.no" Denne eller en med plass til å fylle inn nic selv hadde vært max å ha på bilen (eller skolesekken for de som er litt unge enda) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Kongeidè... Kulere enn T-skjorte, egentlig... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg hadde klistra en på traktoren med en eneste gang! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Huff og huff!!! Men de som absolutt må drive med "visuell forurensing" kan jo bare bestille slikt fra et reklame-effekt byrå? Kikket på en prisliste (for en god stund siden) hvor man kunne få masse effekter med egen logo , det var ikke så dyrt heller... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 men det på liksom være offisielt HW.no casebadge hadde dog vært mer min stil. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg hadde klistra en på traktoren med en eneste gang! Det var da en glimrende parkering på gangvei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå