tma001 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Noen som vet hvordan jeg kan gjøre DVD-spilleren min zone-fri? Har vært inne på noen tyske sider, men jeg kan ikke tysk godt nok til å forstå alt. DVD-spilleren min er av merke: ScanMagic V300 Mvh tma001 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Mustek? Mustek DVD-V300 To change region on this player: Ensure the players tray is empty and closed On the Remote control Press Setup Then On the Players Front Panel Press Next Press Stop Press Pause/Step Press Prev Press Next You should now see a new men Go to Select Region and make your choice: If this hack fails try this: Press Setup Press the volume + and - keys alternating until you see "VER #" (# is your current Region code) Use the Cursor keys to choose VER 255 (Region free) Press Setup Another possibility is this: Press Setup Press Next, Prev, Next, Prev Then you will find the menu. It says 'ver x'. x is you Region code. Press PREV until x=255 for Region free mode Press Setup For new firmware machines another possibility is: Empty Tray Press Setup on Remote Press Next Press Prev Press Next Press Prev On Right Upper Corner will be written Ver# Press Left or Right to get to number 255 (which is for region free - these version numbers correspond to region number) Turn Off and On Lenke til kommentar
digital1 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Etter du har testet det, kan du skrive her om det funket? lyst til å teste dette på dvd spilleren min og. kan det skade dvd spilleren? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Etter du har testet det, kan du skrive her om det funket? lyst til å teste dette på dvd spilleren min og. kan det skade dvd spilleren? Jeg har skiftet koder et par ganger på en Lg og en Denver jeg har. Det var ingen problem, men jeg måtte være litt rask på labben før tallene detter ut. Men de aller fleste reg 1 filmer tar de jo på sone 0. Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Det som var litt merkelig var at spilleren min stod på v255. Er ikke det den coden for zonefri? Har ikke fått testen spilleren enda, har lite dvd`er. Noen som vet hvordan jeg kan brenne filmer fra pc med nero slik at det funker på DVD-spilleren. PS: Har nyeste versjon av nero. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 DVD eller SVCD? Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 hva mener du? om jeg skal brenne dvd eller svcd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Ja, om du skal bruke Nero til dvd eller svcd. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 På min mustek DVD spiller har jeg en egen meny kalt "loopholes" (smutthull) hvor jeg skifter region! Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 wh1t3inc. Skrevet: 29 Sep 2003 18:36 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- Ja, om du skal bruke Nero til dvd eller svcd. Jeg vet ikke. Hva må jeg brenne for at det skal funke på DVD-spilleren min? DVD eller SVCD? Jeg har ikke DVD-brenner altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Da må du brenne SVCD eller VCD. Har du en finfin mpeg2 fil blir den bortimot prikkfri hvis du brenner på SVCD. Da kan du også ha menyer. Men skal du brenne ut en film du har lastet ned må du konvertere den til mpeg2 (siden den sannsynligvis er avi), kutte den opp og brenne den. Du bruker minst 3 cd'r på en vanlig film, kjøp den heller. Alt er egentlig ganske enkelt: gå inn i Nero, velg enten VCD eller SVD. Importer den/de filene du skal brenne (må være mpeg), så setter du bare i gang. Nero tilpasser filene til formatene hvis de ikke er det fra før. Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 ok, jeg skal prøve så fort brenneren min funker igjen, den er ikke tilkoblet. Kobler jeg den til så vil ikke pcen min starte, den stopper å leter etter device eller noe i den duren. Noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå