Gå til innhold

Splinter Cell Black List - hvordan endre språk til engelsk i spillet?

Anbefalte innlegg

Alt av menyer er på norsk i spillet. Jeg fikser ikke det helt. Finner ingen innstillinger til å sette det til engelsk i spillet. Noen som vet? Mener jeg i siste Ghost Recon, også fra ubisoft, slettet noen språkfiler/directories for at spillet skulle defaulte til engelsk. Men ennå ikke funnet ut noe sånt til Black list.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, da mener jeg du bør finne avinstallering \ installering i uPlay for Splinter Cell, uten å aktivere\slå på Steam.

Hvis du virkelig vil ha engelsk språk. :)

Ja, vil nok ha det.Blir så forvirra av spillmenyer og meldinger på norsk! Må oversette det i hodet til engelsk.. sikkert en vanesak, men har spelt siden pong i 78.. lærte meg mer engelsk fra engelske datatidskrifter og spillblader på begynnelsen av 80-tallet enn noe fra skolen i hvert fall.. så. vanesak.

Men skal sjekke litt mer i U play da. Har til nå bare klikket meg videre.

Lenke til kommentar

Ja, vil nok ha det.Blir så forvirra av spillmenyer og meldinger på norsk! Må oversette det i hodet til engelsk.. sikkert en vanesak, men har spelt siden pong i 78.. lærte meg mer engelsk fra engelske datatidskrifter og spillblader på begynnelsen av 80-tallet enn noe fra skolen i hvert fall.. så. vanesak.

Men skal sjekke litt mer i U play da. Har til nå bare klikket meg videre.

Prøv å gå til der spillet er installert > src > SYSTEM og åpne filen Blacklist.ini.

Finn denne delen inne i innstillingsfilen og skriv "int" på language istedenfor det som står der nå, så kanskje du får engelsk. (Det jeg har). og så lagre filen, selvfølgelig.

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
AudioDevice=DareAudio.DareAudioSubsystem
Console=Engine.Console
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int
Lenke til kommentar

Prøv å gå til der spillet er installert > src > SYSTEM og åpne filen Blacklist.ini.

Finn denne delen inne i innstillingsfilen og skriv "int" på language istedenfor det som står der nå, så kanskje du får engelsk. (Det jeg har). og så lagre filen, selvfølgelig.

[Engine.Engine]
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
AudioDevice=DareAudio.DareAudioSubsystem
Console=Engine.Console
DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow
Language=int

Den sto på int. Forandret den til eng, tenkte det kanskje betydde engelsk. men da snakket alle plutselig bare fransk, dog med norske menyer og undertekster.

Lenke til kommentar

Takker for alle forslag.

Steam sto på engelsk språk. Og Uplay når jeg sjekket nå sto på engelsk språk det også. Så gudane veit... Men, la gå... ikke verdens største problem.. begynner snart å venne meg til at det heter "Klebrig kamera" osv.., og at uttryk som "dings" brukes om forskjellige tools og items du bruker.

Mulig jeg tar en reinstall mens jeg har valgt engelsk som språk i Windows også..men ingen hast lenger. Veldig veldig bra spil synes jeg. Beste splinter cell på lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...