Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Alt av menyer er på norsk i spillet. Jeg fikser ikke det helt. Finner ingen innstillinger til å sette det til engelsk i spillet. Noen som vet? Mener jeg i siste Ghost Recon, også fra ubisoft, slettet noen språkfiler/directories for at spillet skulle defaulte til engelsk. Men ennå ikke funnet ut noe sånt til Black list. Lenke til kommentar
Kagimon Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Om du spiller på X360. Gå til system innstillinger og endre "Local" til UK eller US. EDIT: Ser du har postet under PC. Prøvd å endre språket i steam? Endret 22. august 2013 av Kagimon Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Ja, har endret spraaket i steam til engelsk... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Har du høyreklikket på selve spillet i Steam og valgt engelsk under språk der? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Jepp har gjort det... Det som irritereer meg er at de, utgiverne, tror de gjør meg en tjeneste... burde vært enkelt å velge rett språk, i hvert fall når spillet er utviklet med engelsk som hovedspråk 1 Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Når du installerer spillet på PC, så må du velge Engelsk.Det gjorde jeg, og det gikk fint Menyene er på engelsk. Men jeg bruker ikke Steam, bruker uPlay siden det henger sammen med Splinter Cell. Endret 22. august 2013 av Mistweaver Po Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Ok, tror ikke det kom opp noe slikt valg i Steam. Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Trenger du ikke å bruke uPlay når du spiller det i Steam? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Jo, når jeg klikker Play game i Steam, så startes U play først. Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jo, når jeg klikker Play game i Steam, så startes U play først. Hm, da mener jeg du bør finne avinstallering \ installering i uPlay for Splinter Cell, uten å aktivere\slå på Steam. Hvis du virkelig vil ha engelsk språk. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ellers så skal det vel være samme muligheter i uPlay? Mener jeg gjorde noe der for Far Cry 3 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Hm, da mener jeg du bør finne avinstallering \ installering i uPlay for Splinter Cell, uten å aktivere\slå på Steam. Hvis du virkelig vil ha engelsk språk. Ja, vil nok ha det.Blir så forvirra av spillmenyer og meldinger på norsk! Må oversette det i hodet til engelsk.. sikkert en vanesak, men har spelt siden pong i 78.. lærte meg mer engelsk fra engelske datatidskrifter og spillblader på begynnelsen av 80-tallet enn noe fra skolen i hvert fall.. så. vanesak. Men skal sjekke litt mer i U play da. Har til nå bare klikket meg videre. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Spillet er kjempebra så langt, og verdt hver krone. Nå har jeg forsåvidt betalt for en kopi allerede, men synes ikke det er riktig uansett. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg måtte endre språk i uplay og reinstalere spillet for og endre språk ( far cry 3 ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Ja, vil nok ha det.Blir så forvirra av spillmenyer og meldinger på norsk! Må oversette det i hodet til engelsk.. sikkert en vanesak, men har spelt siden pong i 78.. lærte meg mer engelsk fra engelske datatidskrifter og spillblader på begynnelsen av 80-tallet enn noe fra skolen i hvert fall.. så. vanesak. Men skal sjekke litt mer i U play da. Har til nå bare klikket meg videre. Prøv å gå til der spillet er installert > src > SYSTEM og åpne filen Blacklist.ini. Finn denne delen inne i innstillingsfilen og skriv "int" på language istedenfor det som står der nå, så kanskje du får engelsk. (Det jeg har). og så lagre filen, selvfølgelig. [Engine.Engine] RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice AudioDevice=DareAudio.DareAudioSubsystem Console=Engine.Console DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow Language=int Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Prøv å gå til der spillet er installert > src > SYSTEM og åpne filen Blacklist.ini. Finn denne delen inne i innstillingsfilen og skriv "int" på language istedenfor det som står der nå, så kanskje du får engelsk. (Det jeg har). og så lagre filen, selvfølgelig. [Engine.Engine] RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice AudioDevice=DareAudio.DareAudioSubsystem Console=Engine.Console DefaultPlayerMenu=UDebugMenu.UDebugRootWindow Language=int Den sto på int. Forandret den til eng, tenkte det kanskje betydde engelsk. men da snakket alle plutselig bare fransk, dog med norske menyer og undertekster. Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Jeg måtte endre språk i uplay og reinstalere spillet for og endre språk ( far cry 3 ) Det som må til By the way, hvis noen av dere vil spille med meg i Splinter Cell, legg meg til på uPlay (FarmerPo) Endret 23. august 2013 av Mistweaver Po Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Takker for alle forslag. Steam sto på engelsk språk. Og Uplay når jeg sjekket nå sto på engelsk språk det også. Så gudane veit... Men, la gå... ikke verdens største problem.. begynner snart å venne meg til at det heter "Klebrig kamera" osv.., og at uttryk som "dings" brukes om forskjellige tools og items du bruker. Mulig jeg tar en reinstall mens jeg har valgt engelsk som språk i Windows også..men ingen hast lenger. Veldig veldig bra spil synes jeg. Beste splinter cell på lenge. 1 Lenke til kommentar
Keymaster.Po Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Ja, det er utrolig gøy! http://youtu.be/nMFnXFhmdKs http://youtu.be/C442vpBYj5I Endret 23. august 2013 av Mistweaver Po Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå