PT Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Noen som stemmer for forslaget om å lage en sticky (prioritert) der man poster linker til sider med gratis webhotell med støtte for PHP, og eventuelt mySQL? Har sett at det ofte er mange som lurer på hvorfor de ikke får scriptet sitt til å virke, selv om de har lastet det opp på en webserver. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det er vel like så greit å bare poste det i "PHP FAQ"? FAQ betyr jo ofte stilte spørsmål. :-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Ok, da legger jeg inn en post i PHP FAQ'en Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 så faq'en skal forsøples av linker til web-hotel da? makan... Hvis de ikke kan koste på seg de ynkelig 100-lappene i året på å få seg en server, så kan de heller bare lete alene for min del.. ihvertfall ikke midt inne i en faq. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis de ikke kan koste på seg de ynkelig 100-lappene i året på å få seg en server, så kan de heller bare lete alene for min del.. ihvertfall ikke midt inne i en faq. Hva skal det bety? Hvorfor skal de betale når de kan få start.no sin glimrende tjeneste gratis? Men uansett, om det er gratis eller ikke så må de jo lete, så en tråd med linker til webhotel - både gratis og ikke gratis hadde vært lurt. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Hvis de ikke kan koste på seg de ynkelig 100-lappene i året på å få seg en server, så kan de heller bare lete alene for min del.. ihvertfall ikke midt inne i en faq. Hva skal det bety? Hvorfor skal de betale når de kan få start.no sin glimrende tjeneste gratis? Men uansett, om det er gratis eller ikke så må de jo lete, så en tråd med linker til webhotel - både gratis og ikke gratis hadde vært lurt. Smurte nok litt tykt på når jeg skulle sette det litt på spissen. Mener bare at det ikke bør få besudle en ellers bra php-faq. Få heller en egen sticky på det. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Enig med gobbles... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå