Gå til innhold

Transformer eller Taichi?

Anbefalte innlegg

Jeg står i hovedsak mellom 2 lette maskiner som jeg skal bruke til å kjøre enklere programmer og ha med meg til foredragssaler slik at jeg kan lett notere.

Da står jeg hovedsaklig mellom disse:

Asus Transformer Pad Infinity (og jeg tenker jo å kjøpe tastatur i tillegg)

http://www.proshop.no/iPad-og-tablet/ASUS-Transformer-Pad-Infinity-TF700T-2330231.html

Og fra Ebay en Asus Taichi, (Den har engelsk tastatur, men det fikses vel enkelt?)

http://www.ebay.com/itm/ASUS-TAICHI-21-DH51-11-6-128-GB-Intel-Core-i5-1-7-GHz-4-GB-Notebook-/151105918515?pt=Laptops_Nov05&hash=item232e9d5633

Og i tillegg, er det noen som har erfaring fra å handle laptops på ebay? Vet ikke helt hva jeg kan stole på her i verden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av de to Asus Taichi. Hvorfor skal du kjøpe fra ebay? Du vet den er tilgjengelig Norge? Da får du garanti og reklamasjon som du ikke får om du importerer.

Hvor i Norge finner jeg den i nærheten av den prisen? Den på Ebay er en kraftig nedgradert versjon av de norske jeg har funnet som ikke selges til under 10 000-lappen...

Takk for så kjapt svar forresten!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Det at det er engelsk tastatur er lett å fikse. Du må bare ordne så noen andre knapper på tastaturet blir æ,ø,å . Så kan du bare kliste et klistremerke over .

Lenke til kommentar

Du kommer fort opp i mot 8000,- for taichien fra ebay, som er en brukt/reparert maskin uten norsk reklamasjonsrett. Tror jeg ville styrt unna.

Husk at du må legge til 25% mva, mva innkrevingsgebyr på 150-500,- avhengig av hvilket fraktfirma den kommer med, og frakt er oppgitt til nesten 700,- også.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...