Gå til innhold

Faktura forfall?


Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Dear *************,

 

This is a billing notice that your invoice no. 7358 which was generated on 20/08/2013 is now overdue.

 

Your payment method is: PayPal / Creditcard

 

Invoice: 7358

Balance Due: $3.50 USD

Due Date: 20/08/2013

 

You can login to your client area to view and pay the invoice at http://www.craftyourbox.com/billing/vie*****************

 

Your login details are as follows:

 

Email Address: M*************[email protected]

Password: **********

 

Denne mailen fikk jeg netopp. Jeg var for en stund siden på en nettside som solgte servere på et spill, men det er vel ikke så nøye.

Kan noen forklare meg akkurat hva dette betyr? Må jeg betale?

Har sendt mail til support siden jeg aldri valgte å betale. Jeg gikk inn på siden får å se hvordan man betalte osv, så var det paypal, og siden jeg ikke har det lot jeg det bare være, å lukket siden.

Det jeg ikke skjønner nå er visst jeg må betale for noe jeg ikke har engang.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Er bare å glemme det der

er jo drøye 15 kr lol

så om jeg ikke betaler tror du ikke det skjer noe videre etter dette?
Lenke til kommentar

så om jeg ikke betaler tror du ikke det skjer noe videre etter dette?

 

jeg er 100 % sikker på at det absolutt skjer ikke en dritt, spesielt med tanke på det serverhostings firmaet ikke er i norge så kan dem dermed heller ikke sende deg inkasso. Ikke for å tenke at det er totalt ugunstig for firmaer å sende inkassosaker på 15 kr lolz

 

så bare send " Eat shit " til dem tilbake ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Takk for svar så langt.

**********; tror jeg gjør det! Takk for svar. Du har nok rett, men tror jeg lar være å sende den mailen med "eat shit" hehe.

 

Evelen; ja det har du rett i! Har sendt de en mail, så om de kommer med noe piss sir jeg bare at jeg benytter meg av den. Takk!

Lenke til kommentar

 

jeg er 100 % sikker på at det absolutt skjer ikke en dritt, spesielt med tanke på det serverhostings firmaet ikke er i norge så kan dem dermed heller ikke sende deg inkasso. Ikke for å tenke at det er totalt ugunstig for firmaer å sende inkassosaker på 15 kr lolz

 

så bare send " Eat shit " til dem tilbake ;)

For et utrolig dårlig praktisk råd. Begrunnelsen er nesten like dårlig. At man er i utlandet betyr ikke at man ikke kan sende inkassokrav. Jeg jobber i et firma som blant annet bistår med inndriving av krav fra utenlandske kreditorer, og det er ikke noe stort problem om man kan dokumentere at kravet er reelt. Mest sannsynlig kommer de ikke til å gjøre det her da beløpet er så lite, men om man er så utrolig dum at man svarer med "eat shit" så kan det jo hende at de tar seg bryet. Det er selvfølgelig du som i siste instans betaler kostnadene ved inndriving i et slikt tilfelle, så det er ikke særlig lurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

For et utrolig dårlig praktisk råd. Begrunnelsen er nesten like dårlig. At man er i utlandet betyr ikke at man ikke kan sende inkassokrav. Jeg jobber i et firma som blant annet bistår med inndriving av krav fra utenlandske kreditorer, og det er ikke noe stort problem om man kan dokumentere at kravet er reelt. Mest sannsynlig kommer de ikke til å gjøre det her da beløpet er så lite, men om man er så utrolig dum at man svarer med "eat shit" så kan det jo hende at de tar seg bryet. Det er selvfølgelig du som i siste instans betaler kostnadene ved inndriving i et slikt tilfelle, så det er ikke særlig lurt.

 

men jo lengre tid du ikke betaler, jo mer må du betale. Så kan det ikke hende at summen blir så stor at de tar seg bryet til å sende det? Eller stopper det før det?
Lenke til kommentar

Du sender en mail der du forklarer hva som egentlig har skjedd, det at du var inne for å sjekke mulige betalingsmåter og at du ikke hadde planlagt å bestille et abonnement på en spillserver. Du beklager det bryet som dette har medført, og eventuelt abonnement sier du opp fra dags dato.

 

Er man høflig, forklarer den reelle situasjonen og sikrer seg at eventuelt abonnement ikke løper videre kommer man seg jevnt over greitt ut av situasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Fikk denne mailen tilbake etter jeg sendte de en mail.

 

Hi,

It appears you did order a server with the Coal Plan on 20/8/13.

You might of accidentally purchased one, and if this is true you should cancel it.

Go to the Client Area and log in with your account, which you would have to had made if you ordered a server.

Then go to the 'My Services/Products' tab, and click the cancel button on your server.

 

- Alek Gallagher

Chief Operating Officer/Developer

 

E. [email protected]

 

Jeg svarte så med dette;

I cant log in. I forgot my pass and the reset wont work. Can you cancel it for me please? That would be really nice.

Markus

 

Rett etter mailen min var sendt kom dette tilbake;

Markus ******,

 

Your email to our support system could not be accepted because it was not recognized as coming from an email address belonging to one of our customers. If you need assistance, please email from the address you registered with us that you use to login to our client area.

 

Kan de ha slettet brukeren min kansje? Om de har det er det bare bra..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...