Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Dear *************, This is a billing notice that your invoice no. 7358 which was generated on 20/08/2013 is now overdue. Your payment method is: PayPal / Creditcard Invoice: 7358 Balance Due: $3.50 USD Due Date: 20/08/2013 You can login to your client area to view and pay the invoice at http://www.craftyourbox.com/billing/vie***************** Your login details are as follows: Email Address: M*************[email protected] Password: ********** Denne mailen fikk jeg netopp. Jeg var for en stund siden på en nettside som solgte servere på et spill, men det er vel ikke så nøye. Kan noen forklare meg akkurat hva dette betyr? Må jeg betale? Har sendt mail til support siden jeg aldri valgte å betale. Jeg gikk inn på siden får å se hvordan man betalte osv, så var det paypal, og siden jeg ikke har det lot jeg det bare være, å lukket siden. Det jeg ikke skjønner nå er visst jeg må betale for noe jeg ikke har engang. Endret 21. august 2013 av Gjest Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ok? Greit med litt mer informasjon en bare mailen du fikk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ok? Greit med litt mer informasjon en bare mailen du fikk.. la ut for jeg var ferdig å skrive. Sjekk inlegget nå. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er bare å glemme det der er jo drøye 15 kr lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er bare å glemme det der er jo drøye 15 kr lol så om jeg ikke betaler tror du ikke det skjer noe videre etter dette? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 så om jeg ikke betaler tror du ikke det skjer noe videre etter dette? jeg er 100 % sikker på at det absolutt skjer ikke en dritt, spesielt med tanke på det serverhostings firmaet ikke er i norge så kan dem dermed heller ikke sende deg inkasso. Ikke for å tenke at det er totalt ugunstig for firmaer å sende inkassosaker på 15 kr lolz så bare send " Eat shit " til dem tilbake Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) du kan ev bruke angreretten din dersom det er 14d eller mindre siden bestilling EDIT: Eller dette er kanskje et utenlandsk firma Endret 21. august 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Takk for svar så langt. **********; tror jeg gjør det! Takk for svar. Du har nok rett, men tror jeg lar være å sende den mailen med "eat shit" hehe. Evelen; ja det har du rett i! Har sendt de en mail, så om de kommer med noe piss sir jeg bare at jeg benytter meg av den. Takk! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 jeg er 100 % sikker på at det absolutt skjer ikke en dritt, spesielt med tanke på det serverhostings firmaet ikke er i norge så kan dem dermed heller ikke sende deg inkasso. Ikke for å tenke at det er totalt ugunstig for firmaer å sende inkassosaker på 15 kr lolz så bare send " Eat shit " til dem tilbake For et utrolig dårlig praktisk råd. Begrunnelsen er nesten like dårlig. At man er i utlandet betyr ikke at man ikke kan sende inkassokrav. Jeg jobber i et firma som blant annet bistår med inndriving av krav fra utenlandske kreditorer, og det er ikke noe stort problem om man kan dokumentere at kravet er reelt. Mest sannsynlig kommer de ikke til å gjøre det her da beløpet er så lite, men om man er så utrolig dum at man svarer med "eat shit" så kan det jo hende at de tar seg bryet. Det er selvfølgelig du som i siste instans betaler kostnadene ved inndriving i et slikt tilfelle, så det er ikke særlig lurt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 For et utrolig dårlig praktisk råd. Begrunnelsen er nesten like dårlig. At man er i utlandet betyr ikke at man ikke kan sende inkassokrav. Jeg jobber i et firma som blant annet bistår med inndriving av krav fra utenlandske kreditorer, og det er ikke noe stort problem om man kan dokumentere at kravet er reelt. Mest sannsynlig kommer de ikke til å gjøre det her da beløpet er så lite, men om man er så utrolig dum at man svarer med "eat shit" så kan det jo hende at de tar seg bryet. Det er selvfølgelig du som i siste instans betaler kostnadene ved inndriving i et slikt tilfelle, så det er ikke særlig lurt. men jo lengre tid du ikke betaler, jo mer må du betale. Så kan det ikke hende at summen blir så stor at de tar seg bryet til å sende det? Eller stopper det før det? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du sender en mail der du forklarer hva som egentlig har skjedd, det at du var inne for å sjekke mulige betalingsmåter og at du ikke hadde planlagt å bestille et abonnement på en spillserver. Du beklager det bryet som dette har medført, og eventuelt abonnement sier du opp fra dags dato. Er man høflig, forklarer den reelle situasjonen og sikrer seg at eventuelt abonnement ikke løper videre kommer man seg jevnt over greitt ut av situasjonen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ser mer ut som en tjeneste du får NÅR du har betalt. Ta kontakt med de som har sendt mailen og spør. (som de andre her nevner) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Fikk denne mailen tilbake etter jeg sendte de en mail. Hi, It appears you did order a server with the Coal Plan on 20/8/13. You might of accidentally purchased one, and if this is true you should cancel it. Go to the Client Area and log in with your account, which you would have to had made if you ordered a server. Then go to the 'My Services/Products' tab, and click the cancel button on your server. - Alek Gallagher Chief Operating Officer/Developer E. [email protected] Jeg svarte så med dette; I cant log in. I forgot my pass and the reset wont work. Can you cancel it for me please? That would be really nice. Markus Rett etter mailen min var sendt kom dette tilbake; Markus ******, Your email to our support system could not be accepted because it was not recognized as coming from an email address belonging to one of our customers. If you need assistance, please email from the address you registered with us that you use to login to our client area. Kan de ha slettet brukeren min kansje? Om de har det er det bare bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå