Gå til innhold

Gro igjen hull i ørene?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg angrer ekstremt nå at jeg har tatt to hull i ørene for to år siden. Alt er personlig og jeg er naiv og dum, så vil helst ikke forklare grunnen.

 

Men jeg vil gjerne få dem til å gro igjen, at de tetter seg, er dette mulig? Jeg har selv brukt dem regelmessige med øredobber disse to årene... Er det noken mulighet for at de skal gro helt completely igjen som ellers "ferskere" hull i ørene? Tid er ingen problem, forsåvidt... Vil gjerne bare vite om det går. Hullene er ikke utvidet på noen spesiellee måter, er normal øredobb størrelse.

 

Håper på svar... Desperat.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gror helt igjen ja, hvor lang tid det tar er like forskjellig som det mennesker er. Eg hadde hull i øret, men det er grodd sammen nå. Det kan ta alt fra 1-2 mnd til 5-6-7 mnd.

 

Du blir dog nok ikke kvitt ett lite merke i øreflippen/øret der hullet var/er. Som sagt så er mitt hull grodd igjen, men om eg ser nøye på flippen så kan en se antydning til der hullet har vært.

Lenke til kommentar

Det gror helt igjen ja, hvor lang tid det tar er like forskjellig som det mennesker er. Eg hadde hull i øret, men det er grodd sammen nå. Det kan ta alt fra 1-2 mnd til 5-6-7 mnd.

 

Du blir dog nok ikke kvitt ett lite merke i øreflippen/øret der hullet var/er. Som sagt så er mitt hull grodd igjen, men om eg ser nøye på flippen så kan en se antydning til der hullet har vært.

Hvor lenge hadde du dine hull? Må du studere virkeig nøye eller er det lett å se om du ser i speilet?

Lenke til kommentar

Er over 15 år siden jeg hadde ring i øret, men hullet er der enda, så et ja eller nei bør du nok ikke få her. Er vel forskjellig fra person til person vil jeg tro.

Ring? Høres ut ganske tungt og stort ut så blir vel litt verre?

Eg hadde vel mitt hull i ca 4 år. Det er ikke lett å se nei, du må veldig nært for å få øye på det.

 

Hvis det skjer med meg også, takker jeg alle høyere makter!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...