AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Vel, skulle på do. Tisset og plutselig, (tok kanskje 1-2 sekunder) så kom det en voldsom smerte. Klarer bare ikke å tisse. Gjør også vondt når jeg beveger meg. Men ikke på samme måte. Er en vedig kraftig smerte. Vet noen hva dette kan være. (Smerten er så sterk kroppen trekker seg sammen automatisk og stenger inne tisset) Anonymous poster hash: 1d5a3...1e5 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Eller kjønnsykdom... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ta deg en tur til legen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Nyrestein? Er det vanlig å få det når man er 18 år? Eller kjønnsykdom... Kan være, men har kun hatt sex med kondom. Og sist gang var, sånn noen måneder siden. MEn har blit sugd uten kondom, men det var ved nyttår. Kan f.eks. klamydia ligge lenge og så angripe deg? Ta deg en tur til legen. Ja må det. Anonymous poster hash: 1d5a3...1e5 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Kan være urinveisinfeksjon eller nyrestein også...... Dersom du ikke får urinert så tyder det på koagulert blod i urin, det gjør isåfall helvetes vondt å tisse blodklumper. Det tyder på urinveisinfeksjon eller nyrestein. Kom deg til lege så fort som mulig... Husk å ta med en liten urinprøve med morgenurin. Klamydia gir ikke så sterke smerter som det du har, Gonnore gjør vist vondere... men det tror jeg ikke du har. Endret 21. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
process Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Gjør også vondt når jeg beveger meg. Men ikke på samme måte. Er en vedig kraftig smerte. Vet noen hva dette kan være. Dersom det er en kraftig og akutt smerte så bør du ta deg en tur på legevakt eller nærmeste lege. "Smerten er så sterk kroppen trekker seg sammen automatisk og stenger inne tisset" Dette kan tolkes som om du har kramper. Dersom du opplever det som volsomt bør du få noen til å bli med deg til lege. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Ikke forvent deg at de gjør noe bare. Min mor har hatt nyrestein i flere måneder med smertestillende og antibiotika+sykemelding fra jobb uten å få hjelp. Venter på å få time på sykehuset. Helsenorge.... Men kom deg på legevakten. Endret 21. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå