Veggen88 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Play.com har sluttet å sende seperate pakker eller gjør de fortsatt det? Vurderer å handle noen filmer fra der, dog det passerer 200nok, så da blir det toll på varen?Samt om man bestiller feks to filmer først og betaler de, for så å bestille to til rett etterpå å betale de for seg (da hver enkelt betaling under 200 nok), vil de bli sent i en pakke siden de er bestilt samme dag, eller vil de bli delt ? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 De blir delt opp i separate pakker uansett. Jeg kan ikke garantere det, men jeg har bestilt godt over 100 filmer derifra det siste året og alle har blitt sendt separat For å være på den trygge siden kan du jo dele opp bestillingen så ingen overskrider 200 kr. Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Ja, fant ut at de blir sent seperat forutsett at det ikke er samme firma som leverer to eller flere av bestillingene. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Det skal ikke ha noe å si.. Jeg har bestilt flere filmer samtidig fra f.eks zoverstocks eller zavi.. De har alltid blitt sendt separat. Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Hmm fikk to forskjellige filmer i en pakke nå, men kan hende noen gjør forskjell på sendingene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå