Donnie Darko Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ble tidligere i dag oppringt av skjult nummer der oppringeren var av utenlands opprinnelse. Damen sa at pcen min sendte ut masse meldinger, men kom ikke langt med vissvasset før jeg avbrøt og sa hele greia var scam, og ba henne dra til h.. Er dette noe jeg bør bekymre meg for? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 PC-en din sender ut masse meldinger hele tiden. Dette er helt normalt, og kan forklares kort og enkelt som vanlig nettverkstrafikk. Damen som ringte er en scammer, og det har vært en del nyhetssaker om dette i det siste. Til og med reklamer har begynt å spille på scammere. Så det er ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 100% tull. For at rettsvesenet i Norge skal dele ut informasjon om hvem som sitter bak en IP adresse så må det ha blitt gjort noen ulovlig aktivitet og det første du hører om dette er enten et brev i postkassa eller at politiet banker på døra. Det eneste disse prøver på er å få deg til å betale for et program du ikke trenger eller å få deg til å laste ned et overvåkningsprogram så de senere kan loppe deg for alt du har. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 ugh vil ha en slik telefon selv, man kan gjøre mye artig med slike rævhøl Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Var nok det jeg trodde. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå