kunnskap786 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hei. Jeg trenger noen råd for bilsalg. Jeg har kjøpt en bil for noen dager siden som jeg ønsker å selge igjen med en fortjeneste. ( Tjene på salget ) . 1. Hva må til for at jeg kan selge bilen ? 2. Må jeg vente til jeg mottar vognkort del 2 med mitt navn på før jeg kan selge den videre eller holder det å ta en telefon til vegvesen og høre om navnet er blitt overført ? 3. Hvilken papirer skal være klar før salget av bilen ? 4. Hva må jeg passe på når jeg selger bilen ? -------------------------------- Jeg trenger noen råd for kjøp av bil. Etter jeg selger bilen. Vil jeg kjøpe en annen bil. En bil jeg ser etter : 1. Jeg vil ha en bil som er billig i drift - tar lite bensin / diesel per km. 2. Billige deler dersom noe må repareres. 3. God kvalitets bil, som kan kjøre en del kilometer uten problemer. 4. Billig brukt bil, som skal brukes for å komme fra a - b. Max pris 15.000 kr. 5. Lett å selge videre igjen etter å ha kjørt den i 1 - 2 års tid. Noen spørsmål før kjøp av bilen : 1.Når jeg går for å se bilen, og skal kjøpe bilen. Hvilken punkter er det jeg skal se etter for å vite om bilen er bra nok for prisen ? 2. Hva må jeg passe på før kjøp av bil ? 3. Hva må huskes å gjøre etter kjøp av bil ? ( Papir messige, eller annet ) ... Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Bruktbil til 15.000 kr med billige deler? Jeg tror en eldre, japansk bil vil gi deg mest kvalitet for pengene, dvs Toyota, Mazda, Suzuki osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå