S.Hurum Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dagen siste dukkert Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Likte dette. Flott solnedgang og en spennende himmel. Likte også forgrunnen hvor solen speiler seg i vannet på stranden. Der skulle jeg gjerne vært. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Bilde lidet av litt blåstikk. Ellers et godt kommponert bilde med nydelig himmel og et flott lys! Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Likte dette. Flott solnedgang og en spennende himmel. <br> Likte også forgrunnen hvor solen speiler seg i vannet på stranden.<br> Der skulle jeg gjerne vært. Mange takk. Jeg tar gjerne en tur igjen en gang. Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Bilde lidet av litt blåstikk. Ellers et godt kommponert bilde med nydelig himmel og et flott lys! Mange takk. Det blir nok litt blåstikk med litt blå himmel og turkisblått hav. SH Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Bilde lidet av litt blåstikk. Ellers et godt kommponert bilde med nydelig himmel og et flott lys! Mange takk. Det blir nok litt blåstikk med litt blå himmel og turkisblått hav. SHBilde to er akkurat som det skal vær, også fargene. Det jeg henviser til er det første bilde hvor skummet i bølgene på stranden er blå/lilla i fargen Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Likte dette. Flott solnedgang og en spennende himmel. Likte også forgrunnen hvor solen speiler seg i vannet på stranden. Der skulle jeg gjerne vært. Mange takk. Jeg tar gjerne en tur igjen en gang.KR 35.000,00 for to uker - hm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg