Torhild Jansen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Blomsterflue på prestekrage. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Litt fokusbom på det aller viktigste, ellers veldig bra! 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Nja Slettamann, tror fokuset ligger der det skal men er bare ikke optimalt..sjekk brystparti og forgrunn til flua (samme skarphet). Synes dette ble bra jeg, tross alt 1 Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Veldig god skarphet og veldig fine farger. Ett lyst og flott bilde. 1 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 <p>Nja Slettamann, tror fokuset ligger der det skal men er bare ikke optimalt..sjekk brystparti og forgrunn til flua (samme skarphet).</p> <p>Synes dette ble bra jeg, tross alt </p> Nå skal vi ikke lage noen "krangel" ( ) rundt Torhild sitt bilde (som vi i utgangspunktet er enige om er veldig bra). Men på min skjerm ser jeg "perfekt" fokus på blomsten like foran fluen. 1 Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hei ! Hos mange vakre mennesker er ikke nødvendigvis alle detaljer fullkomne. Slik er det med bilder også Flott og lyst bilde Mvh. Lisbeth. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Takker for interessante kommentarer på bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg