DalaiLaban Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Forskere og fysikere som skal forklare innviklede og vanskelige ting for allmenheten gjør dette ved å forenkle forklaringen selv om kanskje deler av sannheten ikke kommer helt fram når dette gjøres. Det er et navn på dette. Hva er det? Engelsk hvis jeg ikke husker helt feil. Ikke KISS (Keep It Simple, Stupid). Noen som vet hva jeg sikter til? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 "for dummies" "simplified" "in short" ? Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Første jeg tenkte var "oversimplified". Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 På godt norsk: "populærvitenskaplig" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tenker du på "in layman's terms"? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Tenker du på "in layman's terms"? Regner også med det er denne du leter etter. Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 4. september 2013 Forfatter Del Skrevet 4. september 2013 Ja! Kom hit for å skrive det nå! Layman... Den satt langt inne Takk uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå