Øystein.F. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Turbasert løysing for dei som vil spele saman. Les hele saken Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg kan spille det første Half-Life med 10 venner. Jeg spiller litt. Så flytter jeg meg, og lar venn A spille. Så spiller venn B. Så spiller venn C. Så spiller venn D. osv. Så ja, Half-Life 1 har etter min mening egentlig flerspiller like mye som Beyond: Two Souls har det. Lenke til kommentar
Noiprox Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ja blir nok akkurat slik som ble gjort "back in the days" når vi hold på å byttet på å spille. Bare nå har de bygget det inn så du slipper å gi fra deg kontrollen til neste mann. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kommer virkelig noen til å gjøre dette? Å gi kontrollen frem og tilbake? Jeg ser på dette som et enspiller-spill. Det er en del av spillet at spilleren ikke skal kunne kontrollere personen og "ånden" samtidig, dette er mekanikken når man spiller det alene. I forstand av dagens multiplayer tror ikke jeg dette passerer som et "flerspiller" spill. Det blir litt søkt, men jaja... Lenke til kommentar
Seifer75 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det var slik kontrollsystemet burde vært i Brothers: A Tale of Two Sons. Da hadde det nok blitt en innkjøp der også for min del. Uansett så er Beyond: Two Souls et must buy for meg Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Sikkert en kul funksjon for de som spiller med venner eller familie, men for min del hater jeg å bruke mobil til spilling så dette blir ikke noe jeg kommer til å bruke.... Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hm, ikke interessert i å sippe sammen med kompiser. Spiller dette alene jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå