AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hei har de siste to ukene hatt en slags jagende smerte i penis, føles som det er ytterste 1/3-delen. Smerten kommer å går, er varierende i styrken. Har ingen smerte ved ereksjon, urinering, eller når jeg trykker/klemmer på penis. Har heller ingen utflod. Har sjekket for chlamydia, men ikke noe annet... Har ingen utslett/sår på penis, eller ved urinrørsåpningen. noen anelse om hva dette kan være for noe? Anonymous poster hash: 20237...59d Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ta deg en tur til legen.De ser betente peniser hver dag og kommer ikke til å le av deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Betent penis? Hva mener du? Burde jeg ikke vært hoven, hatt trykksmerter etc da? Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kan være urinveisinfeksjon eller noe. Gå til lege. Godt mulig du må leve på penicillin de neste dagene... Hvis du har mulighet, ta med urinprøve, så slipper du å ta den hos legen. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Neinei du har sikkert bare en infeksjon. Stikk til legen du. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Eg har anonymisert eit innlegg frå trådstarter. Hugs å huke av "Post som anonym". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå