Gå til innhold

Oppsett til ca. 7k, bilde/video/lett spilling.

Anbefalte innlegg

Jeg har satt opp et oppsett på komplett.no

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=705478&su=6C2AFBA4-0C81-4E37-9778-1A76B6B237CE

Pcen skal nok for det meste bli brukt til skolearbeid i form av exelhelvete med 100 tabs, et par skjermer og en del prosesser gående, ellers en del bildebehandling, noe filmbehandling + noe lett spilling. Ingen overklokking. Det er en fordel at den er så stille som mulig og har god holdbarhet, regner ikke med å kjøpe ny pc før om noen år igjen.

Kan noen se over og se om det er bedre alternativer til ca. samme pris?

Jeg har allerede en TX650 strømforsyning som kan brukes (?), men trenger anbefaling om skjermkort.

Kom gjerne med alternativer til det meste, er en stund siden jeg holdt meg oppdatert på hardwarefronten og har vært uten en stajonær pc i nesten et år. Det er en fordel om det er på komplett (for da kan jeg hente neste dag) eller ihvertfall på samme nettbutikk.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som et bra oppsett du har lagd der! :) Men jeg ville byttet ut prosessorkjøleren med Hyper 212 Evo, nedgradert til 8GB og byttet ut prosessoren med i7-4770. SSDen ville jeg byttet ut med 840 EVO 250GB.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...