multisync Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Jeg har satt opp et oppsett på komplett.no http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=705478&su=6C2AFBA4-0C81-4E37-9778-1A76B6B237CE Pcen skal nok for det meste bli brukt til skolearbeid i form av exelhelvete med 100 tabs, et par skjermer og en del prosesser gående, ellers en del bildebehandling, noe filmbehandling + noe lett spilling. Ingen overklokking. Det er en fordel at den er så stille som mulig og har god holdbarhet, regner ikke med å kjøpe ny pc før om noen år igjen. Kan noen se over og se om det er bedre alternativer til ca. samme pris? Jeg har allerede en TX650 strømforsyning som kan brukes (?), men trenger anbefaling om skjermkort. Kom gjerne med alternativer til det meste, er en stund siden jeg holdt meg oppdatert på hardwarefronten og har vært uten en stajonær pc i nesten et år. Det er en fordel om det er på komplett (for da kan jeg hente neste dag) eller ihvertfall på samme nettbutikk. Endret 21. august 2013 av multisync Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Virker som et bra oppsett du har lagd der! Men jeg ville byttet ut prosessorkjøleren med Hyper 212 Evo, nedgradert til 8GB og byttet ut prosessoren med i7-4770. SSDen ville jeg byttet ut med 840 EVO 250GB. Endret 23. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Ble til at jeg kjøpte det som den står nå, med Asus Geforce GTX 650Ti Boost 2gb. Akkurat fått satt den sammen, uten at jeg har fått kjørt noe spill eller tester, så virker det som det blir veldig bra som jeg har den. Veldig fin og stille er den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå