RobinSG Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hei!Jeg har matematikk R2, og boken jeg bruker er fra Aschehoug (tror nettstedet deres heter lokus.no). Problemet er at jeg ikke finner noen løsningsforslag til innlæringsoppgavene i boken. Disse hadde vært til stor hjelp for å komme videre på oppgavene i stedet for å sitte i flere timer for å finne ut hva som er galt med mine svar...Håper noen har lastet ned løsningsforslagene på PC-en sin slik at de kan legges ut her (gjerne i pdf-fil) Lenke til kommentar
yeidof Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hva er ISBN-nummeret på boka? Lenke til kommentar
RobinSG Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Hva er ISBN-nummeret på boka? Unnskyld for at det tok så lang tid, men jeg glemte helt at jeg hadde lagt inn et innlegg her... Sitter ofte med R2-oppgavene, og irriterer meg stadig over feilene og de gale svarene. Håper noen har lastet de ned, og kan dele de her for alle som er interessert ISBN-nummer: 978-82-03-33702-4 Bok: Matematikk R2 av Aschehoug Lenke til kommentar
Cepolli Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) vgs.lokus.no/gratisperiode Endret 9. september 2013 av Cepolli Lenke til kommentar
RobinSG Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 vgs.lokus.no/gratisperiode Tusen takk! Lenke til kommentar
jfudh Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Noen som har en oppdatert link eller pdf? Sitter og strever med kapittel 2 og lokus-linken funker ikke. På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå