Fillfall Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Satt på 12/5 før og fikk som regel 14/4,8. Nå har vi 25/5 (25), men får bare 18/0,7 og noen ganger enda lavere opp. Dette er fryktelig irriterende og opplastning av diverse går forferdelig treigt Lenke til kommentar
Rim Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hadde 70/10 til 399,- (uten binding) og var fornøyd med det. Nå får jeg 25/5 for samme pris, så jeg snakket med lommeboka og sa opp. Dette er det eneste virkemiddel som kunde vi har. Kjører på 4G abonnement en stund så får vi se om de snur. Hvis ikke, blir det billig DSL istedet. 1 Lenke til kommentar
thenden Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Enda verre her i borettslaget, de har ikke satt opp hastigheten i det hele tatt, den er fortsatt 2MB/s ned og 1MB/s opp (som var laveste hastighet før) enda de sa at laveste hastighet ville bli 25MB/s etter omleggingen. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Enda verre her i borettslaget, de har ikke satt opp hastigheten i det hele tatt, den er fortsatt 2MB/s ned og 1MB/s opp (som var laveste hastighet før) enda de sa at laveste hastighet ville bli 25MB/s etter omleggingen.Da er dere på Komplett, og det er hastigheten som er inkludert i husleien. Den/Mini blir ikke oppgradert. Er kun hvis du har hatt ett abonnement med høyere/raskere hastighet enn mini som ble oppgradert til 25. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Selv ente jeg med å si opp alt fra Canal Digital. Fiber fra NTE ble bestilt da ledningen lå klar ved husveggen. strålende fornøyd her og rask levering. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så det ser ikke ut som det ble noe av klagingen ? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Så det ser ikke ut som det ble noe av klagingen ? Nei de står på sitt som er fair nok det. Som sagt så er klaging en ting, oppsigelse er det som teller, men når de fleste sier "jaja" og blir med på det nye regimet så blir det sånn. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Nei de står på sitt som er fair nok det. Som sagt så er klaging en ting, oppsigelse er det som teller, men når de fleste sier "jaja" og blir med på det nye regimet så blir det sånn. Kan legge til det at jeg på pure faen nedgraderte til laveste hastighet dagen før jeg ringte inn å sa opp abonnementet, slik at jeg i tilegg betalte mindre i oppsigelsesperioden. 1 Lenke til kommentar
Rim Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Men samtidig mistet de 5000 kabelkunder noe som gir minus 5000 i totalt antall bredbåndskunder. Ser visst ut til at bare 5000 sa opp og noen oppsigelser var vel til fordel for fiber. Synd det ikke var fler. http://www.idg.no/computerworld/article278625.ece Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Tror dere det blir noe oppgradering i år? Kan jo håpe super70 kommer tilbake, og super140 til samme pris av hva 50 og 100 mbit er i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå