Gå til innhold

Dette gjør du for å beskytte deg mot telefonsvindel

Anbefalte innlegg

Dette er ein heilt standard idiot-test. I evolusjonen sin lange laup er det dei som har hell og hovud med seg som sigrar. Pappskallane, derimot, døyr forhåpentlegvis ut som mat for svindlarane.

Feil, de som "sigrar i evolusjonen sin lange laup" er de som ser flest av sine etterkommere vokse opp.

Når det gjelder pappskaller, så fødes det stadig vekk nye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette har du jo helt rett i, men en annen ting jeg tenker på er hvorfor noen engelskpratende skal ringe en normann for å få "hjelp" til å fikse maskinen. Om dette hadde vært et ordentlig tilbud hadde nok MS hatt norske folk til å ordne opp med oss nordmenn. Fatter ikke at folk ikke tenker over dette.

Vel, det har jo med at MS sikkert ikke har ressursene til å gjøre det. Selv har jeg kontaktet MS vedrørende Xbox, hvor dem hadde Nordmenn bak den andre linjen. Men som sagt, det er ikke alltid at dem har ressurser til det.

Lenke til kommentar

Vel, det har jo med at MS sikkert ikke har ressursene til å gjøre det. Selv har jeg kontaktet MS vedrørende Xbox, hvor dem hadde Nordmenn bak den andre linjen. Men som sagt, det er ikke alltid at dem har ressurser til det.

Så sant så sant, men man skal uansett være bra godtroende om man plutselig får en telefon fra Microsoft India og sier du har et virus :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Så sant så sant, men man skal uansett være bra godtroende om man plutselig får en telefon fra Microsoft India og sier du har et virus :p

Det kan jeg skrive under på! :)

Lenke til kommentar

Ååh, hvorfor får ikke jeg slike telefoner? Hadde vært høyst underholdene å snakke med en av disse svindlerene, *leke idiot*.

Er det en plass jeg kan legge ut telefonnummeret mitt slik at slike svindlere kan gi meg en liten latter et par ganger i måneden? :wee:

Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå er man lite observant dersom en tror på at man får service uten å ha kontaktet dem på forhånd.

jeg vil heller få datan min ødelagt istedet for å få hjelp fra til og med pålitelige og lojale kilder når de ringer meg på fonen. jeg kontakter DEM, ikke motsatt. inntil da, får jeg gjerne min data ødelagt pga at jeg er paranoid, med glede

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

jeg vil heller få datan min ødelagt istedet for å få hjelp fra til og med pålitelige og lojale kilder når de ringer meg på fonen. jeg kontakter DEM, ikke motsatt. inntil da, får jeg gjerne min data ødelagt pga at jeg er paranoid, med glede

Akkurat, det var poenget. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...