bkak Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda har egen pc 2 faktisk, en laptopp og en stasjonær stående. joda nå skal dere høre. det er liksom så mye virus til linux, men det er jo ikke sant det da. Tør jeg spørre hvor vedkommende som sa det til deg hadde fått det fra? Den unnskyldningen var ganske tynn, for å lage en tråd om dette når du bare kan endre avatar på samme tiden er simpelthen banalt. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 wil, hvis det er dine pc'er så kan du gjøre hva du vil med dem. Du er 17 år, legg inn linux hvis du føler for det. Din mor og far kan ikke sitte og uttale seg om noe de ikke har greie på. Hvor fikk de det fra at det var mye virus til linux? Jeg tror du skal vise dem denne topicen og vise til tester av linux kontra windows når det gjelder skkert, stabillitet og fare for virus. Og du kan fikse avataren, det tar ikke så lang tid. :wink: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Bare bank inn i hodet på foreldrene dine at de heller burde nekte deg å ha Windows på maskina di, siden det er en mye større trussel mot nettverket en Linux er... Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Forøvrig, 17 år og nesten analfabet... Lær deg å skrive norsk, fjortis kan du bruke når du sender sms. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Du må ikke la deg bli irettesatt av uvitende personer wil. Gi de en skikkelig utreding om *nix kontra windows-sikkerhet. Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Forøvrig, 17 år og nesten analfabet... Lær deg å skrive norsk, fjortis kan du bruke når du sender sms. vent litt her nå, var det meg du snakka til? ok, jeg er ikke så veldig flink til å ha med komma alle steder, det vet jeg, men det betyr ikke at jeg ikke kan å skrive norsk for det. Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det jeg mente var at mange her på forumet, deriblandt du, henfaller til svært dårlig skriftlig norsk med påfølgende dårlig lesbarhet. Dermed er det ofte vanskelig å forstå hva de mener. Skal ikke leke norsklærer, men det hadde vært greit om man leser gjennom hva man skriver før man poster. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Forøvrig, 17 år og nesten analfabet... Lær deg å skrive norsk, fjortis kan du bruke når du sender sms. vent litt her nå, var det meg du snakka til? ok, jeg er ikke så veldig flink til å ha med komma alle steder, det vet jeg, men det betyr ikke at jeg ikke kan å skrive norsk for det. Istedenfor å skrive det så kunne du ha fjernet avataren. Er det ikke like greit å gjøre det nå, så slipper du at folk lurer/klager på det. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 denne passer bedre i off-topic delen av forumet til tross for at linux er nevnt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg