wil Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 dette skriver jeg bare en gang bare så dere vet det. hører mange av dere lurer på hvorfor jeg ikke bruker Linux å hvorfor jeg har tux som avater her. for det første: jeg har ikke gidda å bytte bilde enda, men det blir vel etterhvert. for det andre: jeg for rett å slett ikke lov til å bruke Linux, jeg er litt sur for akkurat det, for Linux er rå tøft synes jeg, det var visst en trussel mot nettverket sa de, men alle vet jo at Virusene til Windows ikke kan skade Linux pc`er og omvendt. fikk alle med seg det nå eller? gidder ikke å svare på akkurat dette en gang til. mulig jeg begynner med Linux igjen en gang, men det blir ikke enda. PUNKTUM. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Kan du iallefall ta å fjerne den skrekkelige signaturen din? Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 prepare to get flamed..... Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 jada, skal få ordna det snart. men akkurat nå har jeg andre viktigere ting å foreta meg. Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 vis du hadde hat så dårlig tid ville du ikke lagd denne tråden... Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 "]vis du hadde hat så dårlig tid ville du ikke lagd denne tråden... Jeg personlig skjønte ikke hva denne tråden var godt for i det hele tatt. Er jeg alene om den saken eller? Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Du er ikke alene, skjønner ikke poenget med å forklare hvorfor man ikke bruker linux og har tux avatar. Det tar ikke så lang tid å fikse det problemet, kanskje 1 minutt. Du har vel 1 minutt til gode wil? Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 så er jo mesteparten av trådene til will meningsløse da.... Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 "]så er jo mesteparten av trådene til will meningsløse da.... Jeg har sagt det samme, men blir bare skjelt ut når jeg gjør det. med mesteparten så mener du vel 98% av trådene eller svarene hans? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 uansett folkens. føler denne posten spore litt av nå... (eller er det bare meg ) Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 jeg mener 99,99% av trådene/postene hans Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 uansett folkens. føler denne posten spore litt av nå... (eller er det bare meg ) Det er bare deg Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 for det andre: jeg for rett å slett ikke lov til å bruke Linux, jeg er litt sur for akkurat det, for Linux er rå tøft synes jeg, det var visst en trussel mot nettverket sa de, men alle vet jo at Virusene til Windows ikke kan skade Linux pc`er og omvendt. mener med det wil? hvem nektet deg linux? Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 for det andre: jeg for rett å slett ikke lov til å bruke Linux, jeg er litt sur for akkurat det, for Linux er rå tøft synes jeg, det var visst en trussel mot nettverket sa de, men alle vet jo at Virusene til Windows ikke kan skade Linux pc`er og omvendt. mener med det wil? hvem nektet deg linux? mora hans.. eller var det faren?? btw: denne posten bør vel stenges eller flyttes til dev/null Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Har du ikke egen maskin da wil? dine foreldre kan ikke nekte deg å legge inn linux på "din" egen maskin hvis du har det. :-) Lenke til kommentar
[0x] Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 kanskje foreldrene hans er redde for at tux skall komme og ta dem? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 haha *må le litt eller.. litt MYE Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooda har egen pc 2 faktisk, en laptopp og en stasjonær stående. joda nå skal dere høre. det er liksom så mye virus til linux, men det er jo ikke sant det da. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 det er ikke sant. eksistere nesten ikke. siden virus må kjøres som root. og som man ikke skal gjøre mye. linux er så og sei virus fritt har hatt linux 1-2 år. og 0 virus på den tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg