Theo343 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Haha, de innrømmer det er svindel, og så fortsetter de med mer pisspreik etterpå. For et sirkus. Forøvrig er ordet scamming og scanning ganske så likt for en som er dårlig på engelsk over telefon på andre siden av verden i et støyete miljø. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Så spørs det faktisk om det norske folk ser dette. Er vel en god del som ikke ser det som fortsatt blir ringt opp kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
mago Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Er det forresten noen man må gjøre for å bli oppringt av disse menneskene? Har aldri fått en slik telefon. Var overaska av at dei hadde fått tak i mitt hemmelige tlf. nummer (ikke i tlf, katalogen) Eg la bare på da dei ville hjelpe meg virus på pc,en (da eg viste om scam forsøka deira) Min første mistanke er , at da PSN kontoane ble komprimert/hakket tidligere (i fjord var det vel) så kan vel dei ha solgt informasjonen vidare. Ellers, så legger vi som oftast tlf, info på all netthandel.. Også er virus på mobil tlf til kontaktane dine utsatt for spredning./ tapping av kontakt lister Lenke til kommentar
Paal Harald Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Fantastisk! Fikk identisk telefon forrige uke. Svarte kort og greit at jeg kun eier Mac-maskiner og at jeg rett og slett ikke har noen Windows-lisenser. Da la hun på Lenke til kommentar
Melthar Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg ble akkurat oppringt, og jeg kjente igjen stemmen med en gang. Takk for denne artikkelen hardware, for jeg vet ikke om hjernen hadde vært våken med en gang Lenke til kommentar
Steffiluren Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ble oppringt av disse rundt januar en gang, sa da at jeg bare hadde macer i huset og la på. Fem min senere ringer det en inder fra ''iOS customer hjelp service'' For et sammentreff ... Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 HAHA! Denne damen ringte meg nettopp på telefonen! Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen husker kanskje at jeg tidligere i denne tråden sa de ringte til dama mi før denne artikelen ble lagt ut. Vel, for noen dager siden ringte de meg to dager på rad rundt klokka 7-8 om morgenen. Samme dama også. Hun snakket så ødelagt engelsk at jeg andre gangen bare lo høyt av henne. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg tror jeg er oppringt fem eller seks ganger siden denne artikkelen ble publisert. De unskylder seg heldigvis og legger på så fort som mulig når jeg sier de magiske ordene «I don't own a Windows computer». Lenke til kommentar
member-272522 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 takk for videoen hardware Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Haha så utrolig morro Kjempebra arbeid, HW Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Gammel tråd, men i dag fikk jeg telefonen fra Windows technical support ^^. Hadde det litt gøy med dem før jeg avslørte dem . Ble fort stilt på andre siden av linjen da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå