Mathiassolsen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 hahaha, veldig genialt påfunn HW! Lenke til kommentar
technicality Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 For en skam for India... Tenker jeg setter opp en konferanse samtale med en indisk kamerat hvis de ringer meg, tror nok de tar hintet hvis de får sterke gloser på sitt eget språk tilbake xD 1 Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hahahaha Sykt morsomt, hvis jeg ble ringt opp hadde jeg bare køddet med han lurt han og lat som om jeg faktisk hadde kontroll over hans pc. Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Sist de tullingene ringte meg, lekte jeg helt idiot og sa de måtte ringe opp igjen til "den datakyndige i hustet med engelskkunnskaper" på tlf 820 44000 - "som er gavetelefonen" til Røde Kors pålydende 200kr LOL! Helt genialt. Håper bare at den fungerer fra utlandet. >:-) Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Flott artikkel Hardware. Lurer på hvor mange som egentlig blir lurt hver dag på verdensbasis. Sikkert et helt horribelt tall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 LOL! Helt genialt. Håper bare at den fungerer fra utlandet. >:-) Nå kan du føle at du hjelper Røde Kors uten å betale selv Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Bra sak, hw. hw.no går i whitelist i adblockern min pga denne saken. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 THE ART OF TROLLING.Beste jeg har lest på lenge. DIGGET X-ene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Litt småtragisk for hw.no dette, highscore i creds på en tilfeldig hendelse det er umulig å gjenskape. Uansett, godt gjort å gripe øyeblikket når det intraff. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 skulle ønske jeg fikk slike telefoner så jeg kunne ha det litt morro med dem Me 2 :/ Lenke til kommentar
Julien Brightside Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hahaha, så utrolig bra. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det er sånn indere snakker engelsk, og det er et offisielt språk der. Henger igjen fra kolonitiden. Det snakker ikke slik pga at de er dårlige i engelsk. Dette er språket dems(sammen med hindi). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 De kan bare prøve og ringe meg, så skal jeg si litt av hvert om hva jeg syns om dem, de vil angre på at de prøvde og svindle meg... Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ingen som leser fast her på hw.no er uansett målgruppen. Faste lesere her ler av dette, men tenk på alle de som ikke kan stort om PC... Sistnevnte er jo flertallet. You bet. Onkelen min fikk politivirus. Han kjøpte ny PC istedet. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Fantastisk artikkel! Dessverre veldig vanlig at nordmenn blir offer for slikt, og diverse betalingstjenester til utlandet er dårlig til å sjekke kredibilitet eller identiteten til svindlere (f. eks Western Union). Endret 21. august 2013 av Occi Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Forferdelig mye jobb for 35,- kr. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hvor lenge klarer man egentlig å holde de på telefonen? Jeg hadde kontakt over telefon med ei som visstnok hette Julia en gang i uka i tre måneder før jeg ble lei og avslo rådene hennes om aksjehandel. Hun var italiensk (tror jeg) og nå kan jeg ALLE banneordene som finnes på det språkethun hadde som morsmål 1 Lenke til kommentar
Nif Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Forferdelig mye jobb for 35,- kr. De lopper deg nok for mer en det ettersom de har kredittkort informasjonen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå