N o r e n g Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Fikk denne telefonen på en fridag i slutten av juni, så jeg ledet dem inn på en virtuell Ubuntu-maskin. De insisterte på at jeg hadde virus, og at siden jeg ikke kunne kjøre Teamviewer-pakken deres på Ubuntu skulle jeg laste ned og kjøre den fra en annen maskin så de kunne "fikse" Ubuntu-boksen over lokalt nettverk Endret 21. august 2013 av arni90 1 Lenke til kommentar
SilverSondre Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 De ringte meg for et par måneder siden, sa jeg hadde macbook (noe jeg ikke har for dere som tror det). Endte opp med at en indisk dame sa fak yo motha, fake yu Lo godt da! 4 Lenke til kommentar
y tho Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Haha, bra jobba. Endret 21. august 2013 av ImBrakkie Lenke til kommentar
Danielbros Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 skulle ønske jeg fikk slike telefoner så jeg kunne ha det litt morro med dem Jeg har hatt X antall slike telefoner, og det er like gøy hver gang xD Lenke til kommentar
C.. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Haha! Artig lesning og ikke minst et stort pluss fra min side for at dere filmet dette. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er det bare jeg som er litt kritisk til at de lot de få tilgang til lokalnettet? 4 Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 hahahahaaaa.... beste innslaget på mange år... magan min knurrer til meg pga latterkrampe... yes, yes, yes,.... have a nice da..._ wait waaait waaaiiitt siiiir LOL please si det er mulig å hente ut ip`en til den TW runda... 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 det skjedde med meg også haha "Hello this is from Microsoft you have a virus on your computer etc." "Hi" "Do this, do that etc. " Siden jeg vet om dette (Takk Hardware.no) så sa jeg: "But I don't have a computer, so this would mean that this is a fraud!" så svarte han: Fuck you ! Snakk om en dårlig dag på jobben Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 "But I don't have a computer, so this would mean that this is a fraud!" så svarte han: Fuck you ! Snakk om en dårlig dag på jobben Kan ikke bruke sp innvikla ord vet du :-) en ting er å få indere til å få grei engelsk uttale... en annen ting er når ordbegynner å bli vanskelige.. Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dear Mister Santa: I do not wish for a Ferrarri, nor do i wish for peace on earth...I only have 1 wish... MAKE THEM MICROINDIANS TO CALL ME.... then i can die in peace thinking of a laugh of a lifetime 1 Lenke til kommentar
Vetle blames Erlend Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Genialt! Personlig har jeg ikke vært heldig nok til å bli ringt opp av dem selv, men jeg har store håp for fremtiden. 3 Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 De er veldig glad i "corrupted system"... Hadde vært utrolig kult om noen hadde fått opp en VM hvor hele prosessen kunne taes opp (mao. finne ut nøyaktig hva de endrer, etc.). Kan jo ta snapshots underveis eller noe Det går jo også an å kjøpe VISA gavekort (som man tømmer for mesteparten av pengene først). På denne måten kan man få gått videre i prosessen uten noen reell risiko for at de skjønner hva som skjer (altså fullføre hele scammen). Lenke til kommentar
knut ivar Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 skal jeg evt komme med en advarsel til de som da, hvis mulig, prøver å ringe de opp igjen...DONT.. er da penga triller... Lenke til kommentar
Jurge92 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Sist gang jeg snakket med de, skulle de visstnok drepe meg og familien min. Koselige folk! Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Vær så snill og aldri slutte med slike artikkler som dette. Dei er geniale! 9 Lenke til kommentar
realbunny Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ser at hardware ekstra begynner å komme seg Lenke til kommentar
Atza_art Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Fantastisk artikkel, dere vet virkelig og skape god lesing :-) 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå