Populært innlegg FenrisC0de Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Bra jobba!Men litt rart at dere ikke satt opp et VM for dette men faktisk eksponerte en full maskin. Hadde spart dere for litt jobb med retankingen Hadde vært enda kulere om dere hadde strødd ut noen fristende gullkorn av noen filer på skrivebordet (passwords.pdf feks) og infisert dem med reverse shell.. Hack the scammers! Endret 21. august 2013 av Untouchab1e 10 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Er det forresten noen man må gjøre for å bli oppringt av disse menneskene? Har aldri fått en slik telefon. 1 Lenke til kommentar
NBT Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 lol .. dere er fine XD haha bra gjørt ... eg tror han blei kjempe redde han fyren der =P Lenke til kommentar
Galest Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Tusen takk Hardware! haha var en fryd å se på videoen. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det triste her er at muttern ble scammet av disse folka. Hun kom så langt som at de fikk kontroll over PC-en før hun ringte meg på mobilen og fikk stoppet hele greia. På den positive siden, så fikk hun (jeg) reinstallert windows... Lenke til kommentar
NTXT Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ekstra jobb for meg som må rydde opp maskinen til kollegaen da hun tilfeldigvis kom ganske langt i prosessen hvor maskinen trenger en reinstallering av hele OS. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg hadde aldri noensinne kunne klart å holde igjen latteren med den kvinnestemmen der. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Haha, de innrømmer det er svindel, og så fortsetter de med mer pisspreik etterpå. For et sirkus. 3 Lenke til kommentar
MMDE Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 De ringte hjem til der hvor jeg bor nå med kona. De ringte og skulle snakke med moren til kona mi (siden nummeret sto på henne, men hun var i utlandet) og sa at hun hadde virus og de ringte fra Microsoft. Viruset var 75% overført etc. Først trodde jeg det kanskje var noe med selskapet foreldrene til kona mi driver, fordi jeg bare overhørte samtalen mens kona mi snakket med fyren på telefonen. Kona mi freaka litt ut, og hun fortalte meg mer om hva fyren sa. Kona mi konfronterte han med at moren hennes var i utlandet og at han måtte ringe henne istedenfor. Han sa da at hele IP-addressen hadde virus. LOL Jeg ba kona mi om å få nummeret til fyren som ringte. Hun ba fyren om det flere ganger men han kom alltid med en unnskyldning som at det ikke var nok tid etc. Når jeg fikk alle detaljene av det han hadde sagt skjønte jeg at det var en scam, og bare plukket opp telefonen og sa at jeg skjønte det var en scam og ba han ikke ringe tilbake. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Aldri blitt oppringt av de, men det hadde virkelig vært morro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Engelsk med Indisk aksent er komisk i seg selv. Artig artikkel. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det er jo skummelt hvor proffe de er. Ingen som leser fast her på hw.no er uansett målgruppen. Faste lesere her ler av dette, men tenk på alle de som ikke kan stort om PC... Sistnevnte er jo flertallet. Med å ringe så bruker de mer tid, men sikkert mye høyere score på antall lurte enn mail som folk flest har lært å overse. 2 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 <p>Er det forresten noen man må gjøre for å bli oppringt av disse menneskene? Har aldri fått en slik telefon.</p> Tja, være i telefonkatalog, kanskje ha litt info om seg på div. nettsider. Nesten alle har jo en PC i huset, få med bare Mac. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Sånn mtp siste delen av videoen: Sorry hw.no, men dere er ikke store/viktige nok for å stresse han Lenke til kommentar
3irik Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Sånn mtp siste delen av videoen:<br><br> Sorry hw.no, men dere er ikke store/viktige nok for å stresse han Tror det handler mer om at norge ikke er stort nok til å stresse ham Lenke til kommentar
cake Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Skulle vel bare ha nettadressen dere til å prøve seg på DDoS? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det er jo skummelt hvor proffe de er. Ingen som leser fast her på hw.no er uansett målgruppen. Faste lesere her ler av dette, men tenk på alle de som ikke kan stort om PC... Sistnevnte er jo flertallet. Med å ringe så bruker de mer tid, men sikkert mye høyere score på antall lurte enn mail som folk flest har lært å overse. hw.no har avtale med ihvertfall VG og Adressa, så de når ut til ganske mange brukere om artikkelen kommer på VG ihvertfall. 2 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 hw.no har avtale med ihvertfall VG og Adressa, så de når ut til ganske mange brukere om artikkelen kommer på VG ihvertfall. Det er jo fint om de selger artikkelen ut til media. De er jo fint at folk får litt mer kunnskap om at de som ringer er ganske smarte. De får jo kunden til å se at PCen sier at noe er galt, det øker nok troverdigheten en del. Lenke til kommentar
Populært innlegg vesleengen Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 Sist de tullingene ringte meg, lekte jeg helt idiot og sa de måtte ringe opp igjen til "den datakyndige i hustet med engelskkunnskaper" på tlf 820 44000 - "som er gavetelefonen" til Røde Kors pålydende 200kr 41 Lenke til kommentar
StigtriX Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg har begynt å få flere telefoner fra Italia, men det eneste jeg gjøre er å legge dem til, for så å blokkere dem. Når noen Indere prøvde å "scamme" moren min, så skjelte jeg dem ut etter noter Av en eller annen grunn plager de ikke henne lenger xD Jeg tror det er de mest effektive måtene å gjøre det på, uten noe annet å vise til enn mangel på oppringninger på en god stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå