Populært innlegg Niklasp Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 Ny telefonsvindel brer om seg, se hvordan det gikk da de ringte til Hardware.no.Her prøver Windows-svindlerne å lure kredittkortet fra oss 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg CasterAnd Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 -"Are you scamming me?" -"Yes yes that's correct" 59 Lenke til kommentar
Populært innlegg K3N3V3R7 Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 skulle ønske jeg fikk slike telefoner så jeg kunne ha det litt morro med dem 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Static-_- Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 HW.No made my day 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg cyberlink1993 Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 hahahahaha xD fått den telefonen selv, satt å jatta med til punktet med team viewer, da klarte jeg ikke å holde meg lenger og knakk sammen i latter, må gi dere ros for å klare å holde maska! 21 Lenke til kommentar
Populært innlegg Misantropen Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 Fikk meg en god latter! Morsom artikkel (og ganske lærerik for lettlurte). 15 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hardware.no... I love you! <3 3 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Beste artikkelen på lenge! Godt jobba! 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Mobius Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Denne gjengen ringte meg på jobben tidligere i år, og jeg hadde det morsomt med dem i en halvtimes tid. Så husket jeg plutselig at jeg faktisk hadde en jobb å gjøre så jeg måtte avbryte moroa. Endret 21. august 2013 av Dr. Mobius 11 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Teamviewer er bare gratis til ikke-komersiell bruk. Dersom dere lager en artikkel om involverer bruk av teamviewer og samtidig har reklame i artikkelen bryter dere teamviewers regler. 4 Lenke til kommentar
andershf Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 De har ringt meg flere ganger, har prøvd å spille med litt, men de ble bare skikkelig frekke når jeg konfronterte dem og sa jeg visste hva de prøvde på. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Ny trend? Dette har da foregått i mange år? Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Selv om jeg synes det er merkelig at folk lar seg lure av den slags, er jeg ikke overrasket over at de blir det. Bare se på hvor mange religiøse mennesker det er i verden. Endret 21. august 2013 av 96abrevs 5 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Det kan virke som det har eskalert veldig den siste tiden. Hører hvertfall om langt flere tilfeller nå enn tidligere. EDIT: (Svar til Theo343) Endret 21. august 2013 av This is David Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 skulle ønske jeg fikk slike telefoner så jeg kunne ha det litt morro med dem Er ikke så veldig moro når de ikke forstår et ord av det du sier :/ Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Funny, sett noen av disse på youtube. Bra artikkel. Stakkars folk som taper penger på disse idiotene.. Nå jobber jeg på service desk selv i Filippinene å mange av våres brukere ringer å sier at noen fra MS India har prøvd å lure dem. Forteller dem at det er scam og ikke bry seg noe om dem... Lenke til kommentar
Populært innlegg fiskfisk Skrevet 21. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Teamviewer er bare gratis til ikke-komersiell bruk. Dersom dere lager en artikkel om involverer bruk av teamviewer og samtidig har reklame i artikkelen bryter dere teamviewers regler. Beklager, men det er ikke sånn lisensregler fungerer. I dette tilfellet er det svindelsjappa som benytter seg av Teamviewer i en kommersiell kontekst, og dermed i tilfelle må ha kjøpt lisens på produktet (ettersom de tjener/sparer penger på _bruken_ av produktet, eller bruker det i en annen kommersiell setting). Det å omtale et produkt i en ellers kommersiell setting er ikke det samme som å bruke produktet. Endret 21. august 2013 av fiskfisk 20 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 "Michelle" Sounds cute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå