Humptidum Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det finnes mange billige online-tjenester som kan synkronisere filer fra maskinen din, eksempelvis dropbox og norske jottacloud. Disse fungerer derimot på den måten at om jeg sletter en fil på min PC så blir den automatisk slettet også fra online-tjenesten. Jeg ønsker meg en slik tjeneste hvor det tas vare på flere generasjoner med backup, slik at jeg kan hente tilbake filer jeg ved en feil har slettet. Finnes noe slikt for en rimelig penge? Jeg har omkring 100 GB jeg behøver backup av. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jottacloud lagrer en kopi av de 5 siste endringene av alle filene dine og slettede filer blir permanent slettet først etter 30 dager (dersom man ikke tømmer papirkurven i skyen selv). 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dropbox har også backup av filene dine, selvom du sletter de: https://www.dropbox.com/help/296/en 1 Lenke til kommentar
Humptidum Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Takk for info begge to, dette var jeg ikke klar over! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå