kenny28 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg har aktivt brukt Googles tjenester i over 6år nå og har lagret masse bilder,mailer, kontakter og filer uten en eneste gang tatt backup av dette(grøsser ved tanken). Vel nå skal jeg få skikk på det(tror jeg), Er det noen som vet hvordan dette gjøres ? Må det gjøres enkeltvis ( først gmail og så gdisk og så picasa/google+ o.s.v) eller finnes det en måte som tar alt sammen i ett jafs ? Håper at noen smarte google hjerner kan hjelpe meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Så du har lagret bilder, dokumenter og lignende hos Google og ønske rå ta backup av det? eneste måten jeg vet om er å ta de forskjellige tingene hver for seg. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Tanken slo meg i dag også om akkurat det samme. Epost fra 2005 og frem til nå, helt uten backup. Men så fant jeg ut at det ikke går å ta backup av gmailen. Google har gjort det slik at du får tatt backup av alle de andre tjenestene, så der er det ikke noe problem. Men Gmail...nei, det går ikke. Løsningen er å bruke et epost program lokalt, for å overføre en kopi av all eposten din, for å så ta backup derfra. Bruker man IMAP skal man jo få med alle mapper, inkludert sendte elementer. Skal faktisk selv prøve ut dette en av dagene... Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Fikk du testet dette ? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ikke kommet så langt, men det vil jo fungere. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Går det an å videresende det viktigste av e-post på gmail til en annen konto? Ny e-post du mottar vil du kunne sette opp automatiske kopi-vidersend alternativt videresend for. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Går det an å videresende det viktigste av e-post på gmail til en annen konto? Ny e-post du mottar vil du kunne sette opp automatiske kopi-vidersend alternativt videresend for. Det skal funke ved å sette opp filter i Gmail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå