Fjaslokt Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Har ingen radiator siden den er solgt men får ny iløpet av en uke, kjører nå med HELT nedklokket kort og 2stk 90MM vifter som kjører for fullt på kortet, vil dette holde i en uke hvis jeg ikke spiller ? kun idler? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har ingen radiator siden den er solgt men får ny iløpet av en uke, kjører nå med HELT nedklokket kort og 2stk 90MM vifter som kjører for fullt på kortet, vil dette holde i en uke hvis jeg ikke spiller ? kun idler? Det vil nok holde viss du ikke spiller og har nedklokket den ja.. Lenke til kommentar
formann Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 ehh.. siden vi er under grafikkkort delen av forumet regner jeg med at det er netttopp skjermkortet ditt du snakker om. Manger radiator? Har du vannkjølt skjermkortet ditt uten å ha noen radiator? du kjører alså med kun pumpe og vannblokk? I så fall så tror jeg ikke det er spesielt lurt siden det ikke er noen steder varmen kan komme ut.. feks slangene er av gummi/pvc og isolerer. pumpen tilfører heller varme enn å trekke den ut. Det kan gå bra.. men det kan også gå galt. Går det galt så kjøper jeg prommy´n din for tja... 8-900.- slik at du kan få kjøpt deg et tilsvarende skjermkort Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Er jo bare å se.. får du artifacts så går det ikke... Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg kjører overklokket radeon 9500 med bare en 80mm vifte, vet det er litt lite, men jeg jobber med saken, tror du skal kunne klare å spille med 2 90mm vifter hvis du klokker ned litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå