Exception Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Hei jeg trenger noen til å utvikle noe lignende som Creating characters online. Noen som kan hjelpe meg ??? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du kan begynne med å fortelle spesifikt hva du ikke klarer å finne ut av. Lenke til kommentar
Exception Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Du kan begynne med å fortelle spesifikt hva du ikke klarer å finne ut av. Er en klessdesigner som trenger å få utviklet en webside med 3d avatar som kan endre størrelse og kle på seg. Skal kjøpe Accumark pattern design og V-stich, så dataen blir konstruert fra disse softwarene. Har ingen annelse på resterende ergo trenger jeg noen som er super utvikler til å hjelpe meg =0) Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du ber oss gjøre en jobb som er verdt mange tusen kroner ? Lenke til kommentar
Exception Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Du ber oss gjøre en jobb som er verdt mange tusen kroner ? Nei =0), den jobben som gjøres blir betalt. Dette er et innovasjons prosjekt, som skal være verdiskapende innen kunnskap, opplevelse osv. Har prøvd å skaffe info om hvem som kan levere denne utviklingen, men har ikke lykkes med det. Derfor søker jeg hjelp hos dere fagkyndige =0) 1 Lenke til kommentar
Exception Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Er dette veldig avansert ? Klarer ikke å finne noen som kan levere dette =0/ Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Dette kan bli ganske omfattende ja! Du kan vise .obj filer med WebGL ved hjelp av Three.js. http://stemkoski.github.io/Three.js/Model.html Jeg har modellert i 3D i mange år og forstår konseptet fullt ut, men ikke lekt så mye med WebGL/Three.js enda. Det som er det største problemet jeg kan tenke meg er å få det til å fungere sømløst over alle enheter. Endret 22. august 2013 av Dan-Levi Lenke til kommentar
Exception Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Min forståelse av dette er ikke så meget, men jeg hadde sett for meg at alle delene lages / sys sammen som en prototyp av alle mulige kombinasjoner og lagres. Med V-stich får man sette sammen off-line 3D. Trenger virkelig noen som kan ta dette data oppdraget, men klarer ikke å finne noen som kan =0/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå