Fylliksen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Når jeg hører på radioen enten det er FM-radioen eller streaming stopper mobilen avspillinga etter ca 10 min eller noe sånt. Først trodde jeg et var pga brudd i streaminga, men oppdaget at det skjer når jeg hører på FM-radio også, så det må vel være en eller annen innstilling på mobilen som gjør det. Er det noen som vet om det går an å forandre på det så den ikke skrur seg av? Er så vanvittig irriterende....... Endret 21. august 2013 av audunk Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Godt mulig det er HTC's multitask "funksjon" som er problemet. http://www.androidauthority.com/htc-one-x-multitasking-problem-apps-killed-off-86498/ Ingen løsning til deg dessverre, annet enn at og installere en custom-ROM sikkert ville løst problemet. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Minner meg om noe som skjedde meg da jeg hadde Sensation. Der var det WiMP som av en eller annen grunn var synderen, men det ble i orden på et tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå