Jan Erik Engan Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Nøtteskrike Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Kjente den omtrent ikke igjen før jeg kom til V3 der jeg nok kunne tenkt meg samme utgang på furugreinene som i v2 med litt luft ned til hjørnet. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på i noen av versjonene. Roar Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Liker godt bildet ditt Jan Erik! Flott bakgrunn, skarpt og detaljerikt. Spesielt nr 1. Nr 2 og 3 har litt støy og ikke like skarpt. Liker måten hvorpå sola glitrer i øyet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Nydlig bilde Jan. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Så skarpe og flotte bilder !! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Kjente den omtrent ikke igjen før jeg kom til V3 der jeg nok kunne tenkt meg samme utgang på furugreinene som i v2 med litt luft ned til hjørnet. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på i noen av versjonene. Roar Liker godt bildet ditt Jan Erik! Flott bakgrunn, skarpt og detaljerikt. Spesielt nr 1. Nr 2 og 3 har litt støy og ikke like skarpt. Liker måten hvorpå sola glitrer i øyet. Nydlig bilde Jan. Så skarpe og flotte bilder !! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Knallbilder alle 3! Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg