JarleGutt Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Fint om dere poster her dersom dere kommer over flere 'galskaps' tilbud som Expert kjørte, dumt jeg ikke fikk det med meg, har vurdert kjøpe dette dersom det kommer et bra tilbud. jarle Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fikk oppdatering for noen dager siden. WiFi problemet mitt ser ut til å være borte, og alt virker litt mer snappy og smooth. Fortsatt 4.2.2 da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Vurderer å kjøpe denne til pappa til jul. Virker som dere er ganske fornøyd med den. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Heisan, oppdaterte til android versjon 4.3 i går. Er det noen som vet hva som er nytt i denne oppdateringen? Jeg ser ikke noe nytt? Ellers så er jeg fortsatt meget fornøyd med brettet, ser mye film! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Noen som har fått lagt inn nyere Android enn det som er tilgjengelig gjennom ASUS? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Noen som har fått lagt inn nyere Android enn det som er tilgjengelig gjennom ASUS? Uten at jeg er helt sikker så har vel denne samme innmat som TF300? Har kjørt Android 6 på min TF300 siden det kom iallefall. Mulig samme ROM kan brukes. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 TF300 har veldig forskjellig innmat. FHD 10 har Intel Atom prosessor, mens TF300 har Nvidia Tegra 3. FHD 10 har full HD skjerm. TF300 har bare 1280x800. osv osv... Det ikke ut til at noen har giddet å lage marshmallow rom til FHD 10. Sikkert mye pes siden den x86 arkitektur i stedet for Arm. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 (endret) Ahh, da blander jeg med en annen modell som har blitt nevnt i TF300 kategorien på XDA. Synd det, min hadde vært helt ubrukelig hadde det ikke kommet updates til den fra nerder som har lite å gjøre Endret 12. juli 2016 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå