Zemian Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 hmm... Søndagstilbud eller noe? Koster 2999 nå. Bestilte selv i går, trodde nesten det måtte være en feil. Nå er prisen satt tilbake til 1799 igjen! Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Bestilte selv i går, trodde nesten det måtte være en feil. Nå er prisen satt tilbake til 1799 igjen! Takk! Bestilte med en gang jeg så denne Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det som er merkelig med tilbudet til Expert er at brettet er såpass nytt i henhold til lanseringen samt ingen andre har vært i nærheten med lignende tilbud. Komplett prøvde seg med å slå av en 500 lapp og det i seg selv syntes jeg var bra med tanke på at det er såpass nytt. 1799,- er en latterlig god pris og den står nok ikke lenge. Min hobby er nettbrett og pc/laptop og jeg måtte bare kline til på dette tilbudet også. Dette blir mitt fjerde brett i samlingen så langt, jeg har Nexus 7 2 gen som reprentenserer Android i min samling men tilbudet samt kjekt med et 10 brett i Android med såpass gode spesifikk gjorde bare at det ble handel igjen. Alle hobbyer koster jo penger 1 Lenke til kommentar
Tjatja Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Det som er merkelig med tilbudet til Expert er at brettet er såpass nytt i henhold til lanseringen samt ingen andre har vært i nærheten med lignende tilbud. Komplett prøvde seg med å slå av en 500 lapp og det i seg selv syntes jeg var bra med tanke på at det er såpass nytt. 1799,- er en latterlig god pris og den står nok ikke lenge. Min hobby er nettbrett og pc/laptop og jeg måtte bare kline til på dette tilbudet også. Dette blir mitt fjerde brett i samlingen så langt, jeg har Nexus 7 2 gen som reprentenserer Android i min samling men tilbudet samt kjekt med et 10 brett i Android med såpass gode spesifikk gjorde bare at det ble handel igjen. Alle hobbyer koster jo penger hehe, gratulerer med en til i samlingen da! Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Det som er merkelig med tilbudet til Expert er at brettet er såpass nytt i henhold til lanseringen samt ingen andre har vært i nærheten med lignende tilbud. Komplett prøvde seg med å slå av en 500 lapp og det i seg selv syntes jeg var bra med tanke på at det er såpass nytt. 1799,- er en latterlig god pris.......... Alle hobbyer koster jo penger Så er det jo artig da, har selv veldig mye erfaring med impulsshopping av slikt. Blir artig å prøve brettet. Et av bretta var jeg idiot nok til å skylle forsiktig under litt rennende vann. Vannet trengte inn og har gitt en permanent lysfeil.... Brettet jeg har nå er en mnd. Asusen bør jo også få Android 5 når det kommer neste år, da den har 2 gb ram. Lenke til kommentar
Zemian Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Tilbake til 2999,- på expert nå. Skjønner ikke hva de holdt på med, men skal uansett ivei å hente mitt brett i butikken i dag:) Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Tilbake til 2999,- på expert nå. Skjønner ikke hva de holdt på med, men skal uansett ivei å hente mitt brett i butikken i dag:) Søndag var det supersøndag og igår var det supermandag for de som ikke rakk å handle på søndagen (mange fikk nyhetsbrevet en dag for sent). Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Søndag var det supersøndag og igår var det supermandag for de som ikke rakk å handle på søndagen (mange fikk nyhetsbrevet en dag for sent). Super duper burde den vel hete med det tilbudet Vel jeg har mitt brett i morgen. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hentet brettet isted, har lekt litt med den og er storfornøyd. Har forøvrig bestilt denne casen fra eBay. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Hentet brettet isted, har lekt litt med den og er storfornøyd. Har forøvrig bestilt denne casen fra eBay. Har denne både til min IPad 4 og Acer W511 og er storfornøyd billig er den også samt rask levering. http://www.mytrendyphone.no/shop/universal-tablet-folio-105464p.html#reviews Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Søndag var det supersøndag og igår var det supermandag for de som ikke rakk å handle på søndagen (mange fikk nyhetsbrevet en dag for sent). Neeeeeiii.... Jeg skulle bestille noe annet på Expert også, til god pris. Når jeg så den gode prisen på mandag, regnet jeg jo med at prisen var for uken og ikke kun den dagen! -Dermed stresset jeg ikke med å bestille på mandag. Det er jo litt dårlig at dem ikke forteller varighet på tilbudene, hvis det kun er dagstilbud, eller begrenset på annen måte. Altså at tilbudet bar kun mandag. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det er jo litt dårlig at dem ikke forteller varighet på tilbudene, hvis det kun er dagstilbud, eller begrenset på annen måte. Altså at tilbudet bar kun mandag. Tror nok det var feilprising. Har ikke sett dette annonsert som "dagstilbud". Tok ingen sjanser og bestilte med en gang, og nyter et veldig billig FHD 10 nå. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har kost meg glugg med dette brettet i noen timer nå og dette står ikke tilbake for noen av toppbrettene jeg har testet og har selv. Altså 1795,- det er latterlig med tanke på at det er på høyde med Sony Xperia Tablet Z, Ipad 4 og nye Nexus 7 2gen. Rask som F og en nydelig skjerm, god byggekvalitet liker spesielt baksiden som ikke tiltrekker seg fuktighet fra fingrene helt topp. Jeg tror fort dette kan bli mitt favoritt brett i samlingen. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Har denne både til min IPad 4 og Acer W511 og er storfornøyd billig er den også samt rask levering. http://www.mytrendyphone.no/shop/universal-tablet-folio-105464p.html#reviews Den jeg bestilte har jeg alltid hatt god erfaring med, god låsemekanisme har den også, har hatt en til Asus TF Prime og Nexus 7. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Noen andre som har problemer med at wifi faller ut? Fikk pad'en i går og satt naturligvis noen timer med det nye "leketøyet". Ble etterhvert litt irritert over at wifi falt ut stadig vekk. Det tok kanskje 10-15 sekunder fra det falt ut til det var tilbake igjen, men irriterende var det. Tror ikke det er routern min, fordi jeg har ikke opplevd dette problemet på noen av de andre nettbretta, mobilene eller pc'ene i huset. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Har ikke opplevd dette på min, men har du prøvd å slette koblingen og koble deg til på nytt? Lenke til kommentar
xylitol Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ny oppdatering 4.7.1 er ute. Jeg hadde tidligere litt problemer med dårlig touchregistrering som gjorde at den plutselig kunne zoome istedenfor å scrolle, men det er heldigvis fikset nå. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som har problemer med at skjermen tidvis "går i sort hvit" nesten som snø på skjermen, bare at "prikkene" er statiske? Har hatt dette 3 ganger når jeg har gått fra standby til på. Har forresten bestilt et folio key cover, denne typen: http://www.asus.com/Tablet_Mobile_Accessories/Folio_Key/ Gleder meg til å få den så får vi se hvordan kvaliteten er. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. september 2013 Del Skrevet 24. september 2013 Noen som har problemer med at skjermen tidvis "går i sort hvit" nesten som snø på skjermen, bare at "prikkene" er statiske? Har hatt dette 3 ganger når jeg har gått fra standby til på. Har forresten bestilt et folio key cover, denne typen: http://www.asus.com/Tablet_Mobile_Accessories/Folio_Key/ Gleder meg til å få den så får vi se hvordan kvaliteten er. Jeg har ikke opplevd dette er tastaturet nordisk og hva er prisen? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Tastaturet er nordisk og koster 605,- på multicom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå