Gå til innhold

Samletråd for Asus Memo pad FHD

Tjatja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er merkelig med tilbudet til Expert er at brettet er såpass nytt i henhold til lanseringen samt ingen andre har vært i nærheten med lignende tilbud. Komplett prøvde seg med å slå av en 500 lapp og det i seg selv syntes jeg var bra med tanke på at det er såpass nytt. 1799,- er en latterlig god pris og den står nok ikke lenge. Min hobby er nettbrett og pc/laptop og jeg måtte bare kline til på dette tilbudet også. Dette blir mitt fjerde brett i samlingen så langt, jeg har Nexus 7 2 gen som reprentenserer Android i min samling men tilbudet samt kjekt med et 10 brett i Android med såpass gode spesifikk gjorde bare at det ble handel igjen. Alle hobbyer koster jo penger ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det som er merkelig med tilbudet til Expert er at brettet er såpass nytt i henhold til lanseringen samt ingen andre har vært i nærheten med lignende tilbud. Komplett prøvde seg med å slå av en 500 lapp og det i seg selv syntes jeg var bra med tanke på at det er såpass nytt. 1799,- er en latterlig god pris og den står nok ikke lenge. Min hobby er nettbrett og pc/laptop og jeg måtte bare kline til på dette tilbudet også. Dette blir mitt fjerde brett i samlingen så langt, jeg har Nexus 7 2 gen som reprentenserer Android i min samling men tilbudet samt kjekt med et 10 brett i Android med såpass gode spesifikk gjorde bare at det ble handel igjen. Alle hobbyer koster jo penger ;)

hehe, gratulerer med en til i samlingen da!

Lenke til kommentar

Det som er merkelig med tilbudet til Expert er at brettet er såpass nytt i henhold til lanseringen samt ingen andre har vært i nærheten med lignende tilbud. Komplett prøvde seg med å slå av en 500 lapp og det i seg selv syntes jeg var bra med tanke på at det er såpass nytt. 1799,- er en latterlig god pris.......... Alle hobbyer koster jo penger ;)

Så er det jo artig da, har selv veldig mye erfaring med impulsshopping av slikt. Blir artig å prøve brettet. Et av bretta var jeg idiot nok til å skylle forsiktig under litt rennende vann. Vannet trengte inn og har gitt en permanent lysfeil.... Brettet jeg har nå er en mnd.

Asusen bør jo også få Android 5 når det kommer neste år, da den har 2 gb ram.

Lenke til kommentar

Søndag var det supersøndag og igår var det supermandag for de som ikke rakk å handle på søndagen (mange fikk nyhetsbrevet en dag for sent).

Neeeeeiii.... Jeg skulle bestille noe annet på Expert også, til god pris. Når jeg så den gode prisen på mandag, regnet jeg jo med at prisen var for uken og ikke kun den dagen! -Dermed stresset jeg ikke med å bestille på mandag.

Det er jo litt dårlig at dem ikke forteller varighet på tilbudene, hvis det kun er dagstilbud, eller begrenset på annen måte. Altså at tilbudet bar kun mandag.

Lenke til kommentar

Det er jo litt dårlig at dem ikke forteller varighet på tilbudene, hvis det kun er dagstilbud, eller begrenset på annen måte. Altså at tilbudet bar kun mandag.

Tror nok det var feilprising. Har ikke sett dette annonsert som "dagstilbud". Tok ingen sjanser og bestilte med en gang, og nyter et veldig billig FHD 10 nå. :)

Lenke til kommentar

Har kost meg glugg med dette brettet i noen timer nå og dette står ikke tilbake for noen av toppbrettene jeg har testet og har selv. Altså 1795,- det er latterlig med tanke på at det er på høyde med Sony Xperia Tablet Z, Ipad 4 og nye Nexus 7 2gen. Rask som F og en nydelig skjerm, god byggekvalitet liker spesielt baksiden som ikke tiltrekker seg fuktighet fra fingrene helt topp. Jeg tror fort dette kan bli mitt favoritt brett i samlingen.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med at wifi faller ut?

Fikk pad'en i går og satt naturligvis noen timer med det nye "leketøyet". Ble etterhvert litt irritert over at wifi falt ut stadig vekk. Det tok kanskje 10-15 sekunder fra det falt ut til det var tilbake igjen, men irriterende var det. Tror ikke det er routern min, fordi jeg har ikke opplevd dette problemet på noen av de andre nettbretta, mobilene eller pc'ene i huset.

Lenke til kommentar

Noen som har problemer med at skjermen tidvis "går i sort hvit" nesten som snø på skjermen, bare at "prikkene" er statiske? Har hatt dette 3 ganger når jeg har gått fra standby til på.

Har forresten bestilt et folio key cover, denne typen: http://www.asus.com/Tablet_Mobile_Accessories/Folio_Key/

Gleder meg til å få den så får vi se hvordan kvaliteten er.

Jeg har ikke opplevd dette er tastaturet nordisk og hva er prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...