Gå til innhold

Just another day in 'Murica


Anbefalte innlegg

Tilfeldig jogger drept av unge gutter

 

Ja, slikt går det om dagen, ingen er faen meg trygg fra psykopater lenger, de finnes overalt, både gamle og unge. Liv betyr visst ingenting lenger. "Nei, nå kjeder jeg meg, så jeg stikker ut og dreper noen". Satt litt på spissen da.

 

Disse er dessverre under lavalder, så de vil nok ikke få den straffen de fortjener. Normalt er det jo livstid eller døden. Disse typene vil nok slippe unna med "bare" pyskotisk behandling eller liknende, selv om det sees alvorlig på drap der borte, uansett alder.

 

Hva syns dere kunne vært en fortjent straff for slik oppførsel?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det skjedde i "Murica"?

 

AtW

Thats right,you know the caricature many norwegians see when they think of the USA -gun wielding, stupid,religious and fat 'Murica?

 

You should know, y'all live up north in Norvay,are communists and dance around with reindeer , very backward and can't say your J's or W's, right?

 

These discussions about ''Murica are always SO substantive!

Lenke til kommentar

Thats right,you know the caricature many norwegians see when they think of the USA -gun wielding, stupid,religious and fat 'Murica?

 

You should know, y'all live up north in Norvay,are communists and dance around with reindeer , very backward and can't say your J's or W's, right?

 

These discussions about ''Murica are always SO substantive!

Yes, cause 'Murica have a tendency to always keep doing this shit over and over again, and then exposing it all over the news worldwide.

 

 

Using a political ideology as a curse word is also stereotypical american, as if the american political regime is not ass backwards. Fear of the unknown much?

 

Also, whenever did you see an article or news about norwegians dancing with reindeer, voting communistic (wow if that isn't ruining your argument..) - and what is wrong with pronouncing things differently? More fear of the unknown i see.

 

It pleases me when the critics of the stereotype fullfill the very same stereotype.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Thats right,you know the caricature many norwegians see when they think of the USA -gun wielding, stupid,religious and fat 'Murica?

 

You should know, y'all live up north in Norvay,are communists and dance around with reindeer , very backward and can't say your J's or W's, right?

 

These discussions about ''Murica are always SO substantive!

 

Vel, omtrent øyeblikkelig etter at han landet i USA ble han meid ned med våpen.

 

Du kan si mye positivt om USA, men at dere åpenbart har en totalt pervertert våpenkultur er det vel absolutt ingen tvil om.

Lenke til kommentar

Ja, det glemte jeg å nevne i førstepost. Slike situasjoner kunne kanskje vært unngått hvis det ikke var så lett å skaffe våpen av enhver. Skjønt har de en viss våpenpolitikk men hjelper jo lite når slike ungdommer kan få tak i dem på andre måter. Problemet er at de ikke får gjort noe med det og hvem vet hvor mange uskyldige liv vil fortstte å mistes.

Lenke til kommentar

Yes, cause 'Murica have a tendency to always keep doing this shit over and over again, and then exposing it all over the news worldwide.

 

 

Using a political ideology as a curse word is also stereotypical american, as if the american political regime is not ass backwards. Fear of the unknown much?

 

Also, whenever did you see an article or news about norwegians dancing with reindeer, voting communistic (wow if that isn't ruining your argument..) - and what is wrong with pronouncing things differently? More fear of the unknown i see.

 

It pleases me when the critics of the stereotype fullfill the very same stereotype.

I see you missed the sarcasm, I was copying the ignorance and superficial analyses so easily and commonly perpetuated in these fora. Interesting that you bought into my feigned ignorance

 

Trodde du egentlig at noen som forstår det norske språket ville si noe slikt og ikke har mer kunnskap om norsk kultur? Det viser kanskje hvor lett du aksepterer amerikansk karikaturer og negative stereotyper

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det glemte jeg å nevne i førstepost. Slike situasjoner kunne kanskje vært unngått hvis det ikke var så lett å skaffe våpen av enhver. Skjønt har de en viss våpenpolitikk men hjelper jo lite når slike ungdommer kan få tak i dem på andre måter. Problemet er at de ikke får gjort noe med det og hvem vet hvor mange uskyldige liv vil fortstte å mistes.

Dessverre tror jeg slik våpenkontroll i USA ville bli like effektivt som krigen mot narkotika

Lenke til kommentar

Tror ikke et forbud vil hjelpe, skyteepisoden på Batman premieren var vel i en Gun-free zone. Kan vel til og med si at forbudet gjorde det lettere for skyteren? ingen kunne skyte tilbake. Det som må endres er mentaliteten mange amerikanere har til våpen men, Jeg tror dessverre ikke det er mye man kan gjøre for å forhindre disse massakrene, det er enormt mange mennesker i verden og det vil alltid være noe gale mennesker

Lenke til kommentar

Yes, cause 'Murica have a tendency to always keep doing this shit over and over again, and then exposing it all over the news worldwide.

 

 

Using a political ideology as a curse word is also stereotypical american, as if the american political regime is not ass backwards. Fear of the unknown much?

 

Also, whenever did you see an article or news about norwegians dancing with reindeer, voting communistic (wow if that isn't ruining your argument..) - and what is wrong with pronouncing things differently? More fear of the unknown i see.

 

It pleases me when the critics of the stereotype fullfill the very same stereotype.

Guess you are so willing to accept the classic ignorant American stereotype that you hadn't perceived the implied sarcasm. I was mimicking the ignorance of some in these fora and like you, their willingness to accept superficial caricatures.

 

Tror du egentlig en som forstår norsk ville bli så uvitende og dumme?

Lenke til kommentar

Tror ikke et forbud vil hjelpe, skyteepisoden på Batman premieren var vel i en Gun-free zone. Kan vel til og med si at forbudet gjorde det lettere for skyteren? ingen kunne skyte tilbake. Det som må endres er mentaliteten mange amerikanere har til våpen men, Jeg tror dessverre ikke det er mye man kan gjøre for å forhindre disse massakrene, det er enormt mange mennesker i verden og det vil alltid være noe gale mennesker

Det finnes alltid en Breivik som finner på våpen uansett. Kultur skaper de fleste problemer og løsninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...