Rustymagus Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 David Cage ønsker å forene kinematografi og interaktivitet. Les hele saken Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Emotions! Polygons! 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 å forene kinematografi og interaktivitet Jeg bare Dette er to konkurrerende kvaliteter hvis samspill kan gi interessante resultater, men de lar seg ikke forene. Selv synes jeg bransjens filmatiske ambisjoner har kommet langt nok i massevis for denne gang. 1 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Og Cage fortsetter sin tirade mot hvordan spill var for 5-10 år siden.... Det er ikke spill som må utvikle seg, det er Cage som må åpne øyna sine. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 For 15 år siden prøvde Cage seg på gameplay i spill, det var en katastrofe. Han ble skadet for livet og kan nå ikke legge noe gameplay inn i spillene sine. Ryktene sier at han også begynner å grine hvis du setter på David Bowie musikk 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dataspill har mye å lære av film Absolutt ikke, men filmene til Cage er så svake at han uten tvil har mye å lære av film hvis vi skal orke å se på den neste filmen hans. Kunne godt tenkt meg at han prøvde å lage et spill i stedet. 2 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Nei!!!! spill burde være spill, derfor spillindustrien går så dårlig! de må for faen lære at spill er et helt annet medie enn film!! 2 Lenke til kommentar
Radford Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 De spillene jeg liker best er de spillene som har minst mulig scriptede scener hvor kontrollen tas fra spilleren. Spilldesignere må lære seg å kjenne spillmediet bedre istedet for å dingle etter filmindustrien. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Emotions!<br> Polygons! "I've met Ellen Paige" Lenke til kommentar
Golgatha Kredittvurdering Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Nei det har de overhodet ikke. Unntaket er for de dataspillene som prøver å være filmer med en liten dose interaktivitet. De har fortsatt veldig mye å lære av mediet de er inspirert av. 1 Lenke til kommentar
MDD Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 David Cage har mye å lære av spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå