mobilen.no Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 HTC One Mini stikker seg ut i mengden av mellomklassemobiler.Test: HTC One Mini Lenke til kommentar
janguke Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Prisguiden som dere linker til er for alt annet enn selve telefonen som koster forøvrig fra 3.5k og ikke 1k kr. Lenke til kommentar
Geeza Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Prisguiden som dere linker til er for alt annet enn selve telefonen som koster forøvrig fra 3.5k og ikke 1k kr. I tillegg oppgis det i artikkelen > Pris: Fra 5 200 kroner Her var det mye rart. 2 Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det var en feil i produktsøket i Prisguide for HTC One mini. Dette skal være fikset nå. Har også oppdatert prisen i faktaboksen i artikkelen. 1 Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Det var en feil i produktsøket i Prisguide for HTC One mini. Dette skal være fikset nå. Har også oppdatert prisen i faktaboksen i artikkelen. Dere burde kanskje også trekke for pris, slik det ble gjort Lumia 925. De koster jo sånn ca akkurat det samme. 1 Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har en HTC One som veldig fornøyd med bortsett fra at jeg synes er litt for stor. Håpet at minien ble en litt mindre versjon uten kompromisser. Jeg kan leve med lavere skjermoppløsning og mindre batteri (naturlig pga fysisk størrelse), kanskje også litt tregere cpu og manglende nfc, men når 32GB lagringsplass blir til 16GB uten mulighet for utvidelse, 2GB ram blir til 1GB og bildestabilisatoren tas bort slik at det blir vanskelig å ta gode bilder, så blir det uaktuelt. HTC One mini er veldig nærme en mobil som ikke finnes, men mange vil ha: En toppspekket Android mobil i hendig størrelse (maks 4,3"). Alle mobiler i denne størrelsen er mellomklasse... Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har en HTC One som veldig fornøyd med bortsett fra at jeg synes er litt for stor. Håpet at minien ble en litt mindre versjon uten kompromisser.<br> Jeg kan leve med lavere skjermoppløsning og mindre batteri (naturlig pga fysisk størrelse), kanskje også litt tregere cpu og manglende nfc, men når 32GB lagringsplass blir til 16GB uten mulighet for utvidelse, 2GB ram blir til 1GB og bildestabilisatoren tas bort slik at det blir vanskelig å ta gode bilder, så blir det uaktuelt.<br> HTC One mini er veldig nærme en mobil som ikke finnes, men mange vil ha: En toppspekket Android mobil i hendig størrelse (maks 4,3"). Alle mobiler i denne størrelsen er mellomklasse... http://www.gsmarena.com/43_xperia_honami_mini_with_s800_201mp_camera_incoming-news-6598.php Bare å sikle i vei. Sony har skjønt det 1 Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Alle mobiler i denne størrelsen er mellomklasse... iphone 5 eller 5s om to måneder Lenke til kommentar
Johannes Birkedal Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Overrasket over at den ikke scorer høyere i AnTuTu ettersom at min HTC Sensation med Sense 5 scorer rundt det samme Edit: scorer betydelig høyere; 13359! Endret 22. november 2013 av Johannes Birkedal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg