mobilen.no Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Dangaard-gründerne rir igjen.Importerer Norges første mobil med dobbeltsim Lenke til kommentar
Hjemlengsel Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Importerer Norges første mobil med dobbelt-SIM? Nå? Det er ganske godt gjort! En kontaktperson hos en kunde i Norge hadde vitterlig dobbelt-SIM-mobil høsten 2010. Den het Samsung C5212 og var kjøpt i Norge.. Faktisk testet også - her: http://www.amobil.no/artikler/samsung_c5212/77578 . Av kommentarene ser det ikke ut til å være den første norske dobbelt-SIM-mobilen heller. Sjøl har jeg hatt dobbelt-SIM siden 2008 men ikke norsk. "Sjå til at overskrifter, tilvisingar, ingressar og inn- og utannonseringar ikkje går lenger enn det er dekning for i stoffet" sier pkt 4.4. i pressens "Vær varsom"-plakat... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Har selv solgt dual-sim telefoner i noen år her jeg jobber, både enkle "dumme" telefoner, og smarttelefoner med Android fra Samsung. Deal.no f.eks har blant annet har flere av Samsung's Duos (dual sim) modeller. Men godt mulig dette da er snakk om grå import av de modellene. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Svidde av en tusenlapp på en dual-sim-mobil nettopp (ZTE V889S). Visste ikke på forhånd at Google ikke har tenkt å støtte "Google Apps" i Android på dual-SIM-mobiler. Med andre ord er det ikke mulig å synkronisere kontakter og slike ting til Google-kontoen din på dual-SIM-mobiler. Synd, og spikeren i kista for dual-SIM for min del. Nå bruker jeg bare privattelefon både på jobb og privat. Gidder ikke kaste bort flere timer på en Android som ikke funker. Tar kortere tid å si "nei" til alle selgerne som ringer. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 [...] Med andre ord er det ikke mulig å synkronisere kontakter og slike ting til Google-kontoen din på dual-SIM-mobiler. [...] Har synkronisert både kontakter,kalender og epost med Google kontoen min på en Samsung telefon med dual-SIM uten problemer... Lenke til kommentar
jic Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Du får kjøpt denne htc tlf med dual sim hos deal. http://www.htc.com/no/smartphones/htc-desire-500/ Synes det begynner å dukke opp flere artikkler her som er mer reklame enn en nyhetsartikkel. Er det slik at mobilen.no blir snukreklame side istedetfor nyhetssisw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg