Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvorfor meg? Ny PC, GPU vifta henger løst ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bestillte en pc fra komplett i fjor, hvor SSDen som var i den ikke fungerte som den skulle, pcen fryste seg hele tiden osv. Snakket med komplett og fikk en pakkeseddel jeg skulle sette på eska når jeg sendte den, og den skulle rett til komplett's verksted, hvor de fikset den.

 

De satt i en helt ny harddisk gratis, og jeg skulle maile foto av kviteringen til frakten til dem, og kortinformasjon, så skulle de overføre pengene til kontoen min.

 

Skal sies at de fant ikke feilen før andre gang jeg sendte den tilbake, det tar 1-2 uker å gjøre sånnt, spørs på trafikken. Nå er det ikke så mange storspill som folk kjøper inn pcer til, men du vet aldri.

Lenke til kommentar

Du må jo betale frakt, hvordan skal man ellers få sendt ting?

Man kan sikkert få refundert beløpet, men man må jo fortsatt betale.

Det står jo til og med på infoen man får ifra komplett at man må betale frakt selv, jeg for min del bryr meg ikke så mye om 80-90kr så lenge jeg slipper å kjøpe nytt, men hva veit vel jeg.

 

 

Men hvorfor dette, som er en rimelig normal prosedyre når ting er ødelagt høres "forferdelig" ut er jeg usikker på.

Når man får en fraktseddel så er den ferdig betalt av Komplett.no. Du klistrer den på pakken å leverer den til nærmeste postkontor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...