sadissapoint Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Føler at hvis jeg ikke får ny maskin så er det ikke noe annet valg enn å be om å få tilbake pengene. Har fått et ødelagt produkt og selv om det bare er GPU som er helt ødelagt så er resten nesten-ødelagt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=freighterror Lenke til kommentar
sadissapoint Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 http://www.komplett.no/k/k.aspx?action=custserv&topic=freighterror Jeg har bestilt meg en PC så jeg kan spille spill, så ender jeg opp med noe fuckings drit. Sykt skuffa. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg bestillte en pc fra komplett i fjor, hvor SSDen som var i den ikke fungerte som den skulle, pcen fryste seg hele tiden osv. Snakket med komplett og fikk en pakkeseddel jeg skulle sette på eska når jeg sendte den, og den skulle rett til komplett's verksted, hvor de fikset den. De satt i en helt ny harddisk gratis, og jeg skulle maile foto av kviteringen til frakten til dem, og kortinformasjon, så skulle de overføre pengene til kontoen min. Skal sies at de fant ikke feilen før andre gang jeg sendte den tilbake, det tar 1-2 uker å gjøre sånnt, spørs på trafikken. Nå er det ikke så mange storspill som folk kjøper inn pcer til, men du vet aldri. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Du må jo betale frakt, hvordan skal man ellers få sendt ting? Man kan sikkert få refundert beløpet, men man må jo fortsatt betale. Det står jo til og med på infoen man får ifra komplett at man må betale frakt selv, jeg for min del bryr meg ikke så mye om 80-90kr så lenge jeg slipper å kjøpe nytt, men hva veit vel jeg. Men hvorfor dette, som er en rimelig normal prosedyre når ting er ødelagt høres "forferdelig" ut er jeg usikker på. Når man får en fraktseddel så er den ferdig betalt av Komplett.no. Du klistrer den på pakken å leverer den til nærmeste postkontor. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Når man får en fraktseddel så er den ferdig betalt av Komplett.no. Du klistrer den på pakken å leverer den til nærmeste postkontor. Det har den ikke vært med meg de siste 2 gangene ;9 Senest 4 uker siden. Så forbered deg på å legge ut, for så å få det refundert likevell. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Bruk angreretten for å bli kvitt dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå