Gå til innhold

Beste nettbrett som tar SD-kort?

krikna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte en adapter som ligner på denne og denne. Kan det være et alternativ for deg også? Jeg betalte riktignok bare noen tiere for min, men jeg finner ikke tilbake til linken.

Synd de fleste nettbrett avspises med bare micro-SD, mens de fleste kamera har SD. (Adapter andre veien er uaktuelt for meg på grunn av dårlig ytelse i micro-SD kort.

Redigert: Her fant jeg en rimeligere adapter.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldinger! Ut fra oversikten på prisjakt.no ser det ut som Sony Xperia Tablet S og Toshiba AT300 er de mest aktuelle nettbrettene med vanlig SD.

Simen1: Fungerer adapteren greit? Yter den bra, og er det bare å plugge den i? Er enig i at det satses for mye på microSD på nettbrett. Bruker viltkamera, fotoapparat og actionkamera som alle har SD-kort.

Lenke til kommentar

Adapteren fungerer greit. Det er en dum (chip-løs) adapter/ledningsforlenger så ytelsen avhenger bare av SD-kortet. Raske microSD-kort er en dyr sjeldenhet. Raske SD-kort er rimelig og lett å få tak i.

Adapteren er litt skjør så pass på å ikke utsett den for røff bruk. Da mistenker jeg at den ryker lett. Pass på at ledninga er lang nok for nettbrettet du velger og at det ikke er noen tett luke eller skarpe kanter forran micro-SD porten.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...