john_petter Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Augustnatt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Herlige farger og lys med god dybdefølelse. Jeg kunne også godt tenkt meg en V2 der du kutter under de to store mørke skyene oppe og ender opp med et smalt panoramaformat. At den lange mørke skya til venstre kommer ut fra hjørnet kan kanskje være noe negativt, men ikke mye her. Ellers er det en fordel å unngå linjer eller elementer som går direkte ut i hjørner unntatt i bilder med opplagt symmetri fordi det lett trekker ned perspektivet og demper den spenningen som kunne vært i bildet.. Beste spenning får du med inngang/utgang langside og utgang/inngang kortside - begge med litt luft fram til hjørnet. Roar Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Herlige farger og lys med god dybdefølelse.<br> Jeg kunne også godt tenkt meg en V2 der du kutter under de to store mørke skyene oppe og ender opp med et smalt panoramaformat.<br> At den lange mørke skya til venstre kommer ut fra hjørnet kan kanskje være noe negativt, men ikke mye her. Ellers er det en fordel å unngå linjer eller elementer som går direkte ut i hjørner unntatt i bilder med opplagt symmetri fordi det lett trekker ned perspektivet og demper den spenningen som kunne vært i bildet.. Beste spenning får du med inngang/utgang langside og utgang/inngang kortside - begge med litt luft fram til hjørnet.<br><br> Roar Synes det er helt fantastisk å få slike tilbakemeldinger som dette. Er nok helt ny på dette med å redigere bilder og bruke redigeringsprogrammer,så det du skriver er svært nyttig. Edit: Ny versjon lastet opp. Endret 21. august 2013 av john_petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg