jøran Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har lyst til å kjøpe meg et nytt X-box spill, men klarer ikke å bestemme meg for hvilket ! Noen som har forslag ? (Jeg har DOA 3, NFSHP 2, Enter the Matrix, 007Nightfire og Blinx fra før av) Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 KOTOR eller Halo Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Det spørs jo hva du liker, men Soul Calibur 2 er et hett tips. Andre nye spill det kan være verdt å kikke på er KOTOR og Conflict Desert Storm 2, men som sagt så kommer det jo egentlig ann på hva du liker best selv. Ellers gleder jeg meg nå mest til Project Gotham Racing 2 i november. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Helt klart KOTOR Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Freedom Fighters er oxo glimrende, skikkelig patriot-action-spill redde amerikanerne fra sovjets invasjon Lenke til kommentar
jøran Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Takk for forslaget, men hva er Kotor ? Det står jo ikke på x-box sin hjemmeside en gang ! Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Takk for forslaget, men hva er Kotor ? Det står jo ikke på x-box sin hjemmeside en gang ! Star Wars: Knight of the Old Republic. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Det spørs jo hva du liker, men Soul Calibur 2 er et hett tips. Prøvde spillet hos spider-man på x-box i dag,dritt kult spill,om du liker slåssespill da.Bra grafikk og gameplay og.Skal kanskje kjøpe meg det på ps2 :wink: Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Soul Caliber II er kult Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg for min del synes Cel Damage er et artig og humoristisk spill. Er vel kanskje mer et multiplayer spill, menmen. Etter kritikken å dømme burde du absolutt investere i KOTOR. Fått utrolig bra kritikk! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Splinter Cell og Halo må man ha.... og senere kommer Splinter Cell : Pandora Tomorrow, Halo2, Half Life 2, DooM3, Rainbow six 3 og Fable! Mitt neste kjøp blir Rainbow Six 3! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Splinter Cell og Halo må man ha.... og senere kommer Splinter Cell : Pandora Tomorrow, Halo2, Half Life 2, DooM3, Rainbow six 3 og Fable! Mitt neste kjøp blir Rainbow Six 3! :bgrin: Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Splinter Cell og Halo må man ha.... og senere kommer Splinter Cell : Pandora Tomorrow, Halo2, Half Life 2, DooM3, Rainbow six 3 og Fable! Mitt neste kjøp blir Rainbow Six 3! :bgrin: Lenke til kommentar
Laman Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Splinter Cell og Halo må man ha.... og senere kommer Splinter Cell : Pandora Tomorrow, Halo2, Half Life 2, DooM3, Rainbow six 3 og Fable! Mitt neste kjøp blir Rainbow Six 3! Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Splinter Cell og Halo må man ha.... og senere kommer Splinter Cell : Pandora Tomorrow, Halo2, Half Life 2, DooM3, Rainbow six 3 og Fable! Mitt neste kjøp blir Rainbow Six 3! Kommer Half-Life 2 på Xbox da? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 SW:KotOR, ja, for gudenes (unnskyld, Kraftens) skyld... Kommer til å trollbinde deg i hundretusenmillionervis av timer... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hvis jeg skulle velge ville jeg nok gått til innkjøp av Halo tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå