Lisbeth Grendal Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Skyggelunden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hei. Et herlig bilde, - man kjenner nesten hvordan det litt kjølige draget driver svetten bort ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Jeg kom dessverre denne gangen til å legge inn feil bildeversjon. Jeg ser noen ganger her inne, at noen bytter bilde til riktig annen versjon, og får det opp som hovedbilde. Kan noen svare på hvordan man gjør dette? Har forsøkt å gå inn på "Endre bilde", men her kommer det ikke opp innlastningsrute. Når det gjelder bilde jeg har lagt ut i dag, så var det V2 som skulle være det aktuelle. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Hei.<br> Et herlig bilde, - man kjenner nesten hvordan det litt kjølige draget driver svetten bort !<br><br> Vennlig hilsen<br> Albert Andersson. Takk for hyggelig kommentar Albert Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 (endret) Jeg kom dessverre denne gangen til å legge inn feil bildeversjon. Jeg ser noen ganger her inne, at noen bytter bilde <br> til riktig annen versjon, og får det opp som hovedbilde. Kan noen svare på hvordan man gjør dette? Har forsøkt å gå inn på "Endre bilde", men her kommer det ikke opp innlastningsrute. Når det gjelder bilde jeg har lagt ut i dag, så var det V2 som skulle være det aktuelle. Finn linjen der det står "Logget inn som..." (øverst til høyre), Trykk på den lille pilen og du får opp tre valg. "Min konto" gir deg tilgang til alle bildene dine med mulighet for sletting og dermed legge inn bildene i riktig rekkefølge. Men dette bør gjøres rimelig umiddelbart siden du mister alle "klikk" ved slettingen. Mvh Endret 20. august 2013 av Slettamann Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Jeg kom dessverre denne gangen til å legge inn feil bildeversjon. Jeg ser noen ganger her inne, at noen bytter bilde til riktig annen versjon, og får det opp som hovedbilde. Kan noen svare på hvordan man gjør dette? Har forsøkt å gå inn på "Endre bilde", men her kommer det ikke opp innlastningsrute. Når det gjelder bilde jeg har lagt ut i dag, så var det V2 som skulle være det aktuelle. Finn linjen der det står "Logget inn som..." (øverst til høyre), Trykk på den lille pilen og du får opp tre valg. "Min konto" gir deg tilgang til alle bildene dine med mulighet for sletting og dermed legge inn bildene i riktig rekkefølge. Men dette bør gjøres rimelig umiddelbart siden du mister alle "klikk" ved slettingen. Mvh Tusen takk skal du ha for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg