Gaardon Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Begynte å jogge for ca 2 uker siden og har jogget 2-3 ganger i uka ca 2.5km rolig med litt gange + 1 intervall i uka. men nå har det blitt lite i det siste for etter sist løp fikk jeg fryktelig vondt i leggene og sliter med vanlig gange for tiden. jeg lurer på om noen har erfaring med dette? bør jeg dra til lege eller vil det lege seg selv? blir nok dårlig med løping hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Beinhinnebetennelse? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 har googla om beinhinnebetenelse og fant en fin fin video om løpeteknikk og det er vel egentli ikke så rart at jeg har vondt etter som jeg jogger med en teknikk som belaster leggen veldig mye. så skal prøve å se om det gir seg også prøve å løpe mer rett. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Teknikk er veldig viktig for å unngå belastningsskader. En bør særlig være forsiktig i nedoverbakker. Selv har jeg begynt med barfotløping for å skåne knærne mine. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 har googla om beinhinnebetenelse og fant en fin fin video om løpeteknikk og det er vel egentli ikke så rart at jeg har vondt etter som jeg jogger med en teknikk som belaster leggen veldig mye. så skal prøve å se om det gir seg også prøve å løpe mer rett. Hva med å legge ut en link til denne videoen? Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Den er grei. her har du artikkelen jeg leste, videoen er i den http://www.friskogfunksjonell.no/beinhinnebetennelse/ men for de som ikke gidder å lete så legger jeg ut videoen også http://www.youtube.com/watch?v=lY0nUBRRd10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå