AnewZ Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Jo, det er det. Hånda er faen meg over hodet, noe som aldri skal være naturlig for noen. At Terry vil skape seg til et frispark er irrelevant (selv om han kanskje skulle hatt det, men om man blåser frispark til forsvarer på sånt, skal man faen meg dømme 10 straffer også i løpet av en kamp). Den der "hånd søker ball og ball søker hånd" er også teit når det kommer til sånt. Om det prinsippet der er gjeldende så er det jo faen meg bare for forsvarere å ha hendene langt ute av kroppen før skudd/innlegg så er det ALLTID ball som søker der hånden er. Latterlig. Handsen på Villa-forsvareren i første omgang(?) derimot er ikke straffe, da vi snakker 10cm ut av kroppen, noe som er en naturlig plass å ha hendene. Til de som sier at det er "naturlig" å ha hendene oppe over hodet kan bare ta seg en bolle, for det er aldri naturlig å løfte hendene opp der, om man ikke plukker epler eller lignende. Ene og alene pga Terry hyler på frispark er hånda hans der oppe. At jeg hadde Benteke på Fantasy gjør det ikke mindre bittert. Heldigvis hadde jeg Terry også, så helt krise ble det ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Når man hopper opp og blir dyttet ned er det ikke unaturlig at armen kommer opp. Og når ballen blir meiet inn i armen hans i fra en meters avstand i er det ikke viljehands heller, med mindre Terry har reflekser på linje med Supermann. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Hva har viljehands med saken å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Var noen på forrige side som sa at han slo ballen bort og postet et vittig bilde eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 Et offsidemål, en tvilsom situasjon innenfor 16 meteren (for meg var det like klart frispark for Terry, som det var straffe for Villa) og Ivanovic hadde vært utvist om dommeren hadde sett det fra en annen vinkel. Som Mourinho sa, en må kunne vinne på den gode måten og på den skitne måten for å stå på toppen av tabellen i slutten av sesongen. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. august 2013 Rapporter Del Skrevet 21. august 2013 (endret) Grattis til Chelsea gutta Endret 21. august 2013 av Sending! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå